Vem fanken körde skoter i Sundbyberg igår?!

P.G

Välkänd medlem
10 aug 2010
359
1
18
Sundbyberg
Sett till snödjup kan man ju i och för sig lika gärna ta ner skotern från Västerbotten så kan vi ta ett dragrace på Sturegatan..
 

Hageelin

Välkänd medlem
15 mar 2009
366
0
16
31
a fan va tråkigt för honom då haha :becky::becky::biggrin1::argh:!!!! vart körde du här i sumpan ???
nej men jag bara skojjade, ville se hur sur han vart när nån erkände :D haha

fattar ingenting, äre nån moderator som tagit bort inlägg utan spår?
riktigt osammanhängande inledning..
Nej du. Den har vart såhär hela tiden. :D
 

P.G

Välkänd medlem
10 aug 2010
359
1
18
Sundbyberg
Skogsbacken bor jag, och ett tag var han riktigt nära. Golfängarna kanske? Det förstår ni väl själva att det inte är så jäla kul att höra andra köra skoter när ens egen är 75 mil bort.
 

Hageelin

Välkänd medlem
15 mar 2009
366
0
16
31
Skogsbacken bor jag, och ett tag var han riktigt nära. Golfängarna kanske? Det förstår ni väl själva att det inte är så jäla kul att höra andra köra skoter när ens egen är 75 mil bort.
så du är arg på denna personen för att du inte kan köra själv? -.^
 

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
Skogsbacken bor jag, och ett tag var han riktigt nära. Golfängarna kanske? Det förstår ni väl själva att det inte är så jäla kul att höra andra köra skoter när ens egen är 75 mil bort.
okej, bor på björkhagsvägen.... jag tycker du ska hämta skotern så vi kan leka lite ;) har kört runt mycke här i duvbo å ingen säger någonting, lillkillen åker med å får skjuts till dagis på skotern haha
 

P.G

Välkänd medlem
10 aug 2010
359
1
18
Sundbyberg
så du är arg på denna personen för att du inte kan köra själv? -.^
Vet inte vad jag ska säga, sån är jag, haha. Jag heter Philip och jag är missunsam! Men som det låter på er får man kanske ta ned skotern, frågan är vars man skulle ha den. SSK, Sumpans skoterklubb vore väl nåt!
 

Hageelin

Välkänd medlem
15 mar 2009
366
0
16
31
Vet inte vad jag ska säga, sån är jag, haha. Jag heter Philip och jag är missunsam! Men som det låter på er får man kanske ta ned skotern, frågan är vars man skulle ha den. SSK, Sumpans skoterklubb vore väl nåt!
vi får väl starta Stockholms Skoter Förening och kämpa för att få köra lagligt i sthlm!
Heil SSF!

edit: 1337. LEEET