Bara ge sig ut på älvenTar gärna emot tips om lämpliga sjöar i närheten av Sollefteå. Vill också åka vatten...
Bara ge sig ut på älven![]()
Bara att åka till Backe och köra tävlingen under Fjällsjömarknan då![]()
Han menar byn backe som ligger 5(?) mil norr om strömsund.Vilken av alla "backe" för mig det inte bara är 1st![]()
Jag är sugen o fara uppåt ifall jag får ihop skotern!
Vilken av alla "backe" för mig det inte bara är 1st![]()
Jag är sugen o fara uppåt ifall jag får ihop skotern!
åk mot krokom sen mot valsjöbyn ca 3 km in på den vägen kommer du till en badplats som heter böle sväng vänster där sen e de bara köra men inte alltför fin dag kanske för då e de fullt med dem som ska bada....fast de kanske du ska också.....:laugh: där e de rätt grund!Hej
Han bor i Östersund, finns det något i närheten?
åk mot krokom sen mot valsjöbyn ca 3 km in på den vägen kommer du till en badplats som heter böle sväng vänster där sen e de bara köra men inte alltför fin dag kanske för då e de fullt med dem som ska bada....fast de kanske du ska också.....:laugh: där e de rätt grund!
Jag å Jon har planer på att köra på flåsjön strax utanför alanäs i sommarpå lövberga camping som ligg 2 mil ovanför strömsund äre långgrunt och fint. sen finns kärleksviken eller va den heter som ligger vid tännviken också, utanför strömsund......
annars e de ju bara att komma till hoting så bärsa vi lite först och drar vattenraggen sen:evil:Backe mellan Junsele å Hoting.
Alldeles för mycket sten. Jävligt att komma in där med båt också.på lövberga camping som ligg 2 mil ovanför strömsund äre långgrunt och fint. sen finns kärleksviken eller va den heter som ligger vid tännviken också, utanför strömsund......