Vart kan jag beställa mask och glasögon?

quakesk

Aktiv medlem
17 okt 2007
82
0
6
Sorry, hittade den klistrade tråden där upp med massa länkar. och i den hitta jag olika masker.
Men jag frågar istället då, om ni har nån mask/glasögon ni kan rekomendera? fannas ju lite olika sorter att välja på.


Jo det är så att jag letar mask och glasögon.
Som jag har förstått det som sitter dom ihop.
Har vart runt på olika skoteraffär här hemma men hittar inget, även sökt lite på nätet. Så jag undrar om det är nån som vet en sida där jag kan beställa en mask och glasögon som funkar bra. Hjälmen jag ska ha är iaf en vanlig crosshjälm, så ni kanske har andra tips på vad mans ka ha med? Vill inte frysa iaf.

Tack på förhand.

// sk
 
Last edited:

M1ck3

Medlem
7 okt 2007
12
0
1
malmberget
Sorry, hittade den klistrade tråden där upp med massa länkar. och i den hitta jag olika masker.
Men jag frågar istället då, om ni har nån mask/glasögon ni kan rekomendera? fannas ju lite olika sorter att välja på.


Jo det är så att jag letar mask och glasögon.
Som jag har förstått det som sitter dom ihop.
Har vart runt på olika skoteraffär här hemma men hittar inget, även sökt lite på nätet. Så jag undrar om det är nån som vet en sida där jag kan beställa en mask och glasögon som funkar bra. Hjälmen jag ska ha är iaf en vanlig crosshjälm, så ni kanske har andra tips på vad mans ka ha med? Vill inte frysa iaf.

Tack på förhand.

// sk

Vars hittade du vars de fanns massa andra länkar??
Jag har letat men hittar inte alls.
 

quakesk

Aktiv medlem
17 okt 2007
82
0
6
saknar verkligen tråden med alla länkar.
Ingen som sparat alla länkar och har lust att dela med sig?
Hittade nämligen att par brillor jag tänkte beställa, men sidan minns jag tyvärr inte.
 

Equalizer

Medlem
7 dec 2007
18
0
1
Stockholm
Har inte heller lyckats hitta något ställe att beställa mask på. Brillor är något lättare.

Vet någon var man kan hitta goggles med extra foam som sluter mer tätt mot hjälmen? Vet att scott har sådana.

/S