Vart är ni på påsk?

Hefta

Medlem
16 feb 2010
46
0
1
Ute på älven och pimplar/grillar korv! och kanske någon visit till skidbacken!

maddafagga

Välkänd medlem
5 dec 2007
116
0
6
Ingen aning, har alltid varit i Dikanäs på påsk men nu är huset däruppe sålt.
Får väl sitta hemma i kusten och längta till fjällen.

Stelt

Välkänd medlem
5 nov 2008
1.088
0
16
Luleå
Veckan efter påsk far jag till ammarnäs. Hoppas ni inte kört sönder hela fjället bara ;)

keez

Välkänd medlem
1 jan 2000
218
0
16
Gällivare
Nästa helg blir de premiärturen för iår till Ritsem och där kommer ja spendera den mesta tiden av våren varannan vecka(=ledigvecka från jobbet)
Så även påsken blir där, från och med valborgsveckan kommer ja vara där i princip hela tiden i sträck (tagit lite semester)framåt till 18 maj :)
Gilla! :D

4

426H

Nu börjar påsken närma sig, har haft sjukt mycket jobb senaste veckorna så det skall bli gôtt att vara ledig några dagar.. Kommer att ha särvfjället som bas och göra lite utflykter i nordvästra härjedalen. Åker upp på torsdag och kommer att vara där ca 10 dagar. PM:a mig om det är nån som vill ha åksällskap nån dag! :)

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
Nu börjar påsken närma sig, har haft sjukt mycket jobb senaste veckorna så det skall bli gôtt att vara ledig några dagar.. Kommer att ha särvfjället som bas och göra lite utflykter i nordvästra härjedalen. Åker upp på torsdag och kommer att vara där ca 10 dagar. PM:a mig om det är nån som vill ha åksällskap nån dag! :)
Jag kommer förmodligen oxå vara i de trakterna jag hör av mig via pm om vi kan åka tillsammans nån dag.