Borde du inte köpa en 288 rem istället för en 197 då? Dumt att chansa med hållbarheten..okej tack för alla svarhar nu ett nytt problem.. remmen som satt på var en 197, det är ju standard på dom vanliga 600, jag satt på en likadan rem men när jag starta den så drog den ju frammår för den gammla remmen var sliten och inte drog, så jag ställde in sekundären så den inte drog på tomgången men när jag kör varvar den som fan ändå upp till typ 60kmh då börjar den växla, har ej hunnit kolla nå vidare men kan de vara så att det bränt fast gummi från den nya remmen på primärvariatorn när den stod still och "drog" säg frammåt? allstå så att den tjärvar lite innan den växlar?
jo egentligen, ville bara prova å se hur länge den håller då den kostar hälften så mycket..Borde du inte köpa en 288 rem istället för en 197 då? Dumt att chansa med hållbarheten..
För att svara på din fråga, borde väll inte vara alltför omöjligt att se?
Då får du ju uppdatera hur det gick efter första körning då!jo egentligen, ville bara prova å se hur länge den håller då den kostar hälften så mycket..
ne man borde väl se de om man hissar upp den och gasar? är iväg och jobbar nu så har ingen möjlighet innan helgen![]()
Det ska jag göraDå får du ju uppdatera hur det gick efter första körning då!
ja passar gör dom, är bara de att det är liiiite mer tryck i min rs än i din tnt och då ska det egentligen sitta racingremmen på som är 288.körde med 383an på min tnt 600. körde +300 mil på den innan det var dags å byta.
Finns ju också andra som passar ex 377, 197, 317![]()
joo, mer tryck är den säkert. Sitter har ändå ett SPI helsystem,boysen reeds, nerdrevad och variatorpreppad. så det är ju bättre tryck än orginal.ja passar gör dom, är bara de att det är liiiite mer tryck i min rs än i din tnt och då ska det egentligen sitta racingremmen på som är 288.![]()