Varför är det så svårt att sälja?

_Lasse_

Aktiv medlem
1 jan 2000
56
0
1
Pite Sverige
Hej!
Tänkte höra om någon av er upplever samma problem som jag, har en A-C EXT Special i bra skick som jag ska sälja till förmån för nyare skoter men det verkar knappt finnas nåt intresse.

Är det så svårt att sälja en skoter i dagsläget? Kanske är för dyr, men 15 000:- tycker jag iaf att den är värd :)

Lars Jonsson, Piteå
Arctic-Cat EXT Special -92
Honda CRX ED9 -91

_Lasse_

Aktiv medlem
1 jan 2000
56
0
1
Pite Sverige
RE: Varför är det så svårt att sälj

>Jag tycker de gar lite slott
>och daligt i lossnon

Hmm, så det är därför intresset är svalt, då kan jag ju upplysa om att min går iaf bra i lössnön för att vara en kort maskin. Sen finns det ju alltid vassare skotrar..

Men det var väl inte riktigt min fråga, vad min skoter är för typ?!

ockelbo8000

Välkänd medlem
1 jan 2000
718
0
16
38
Södra Prästholm, Råneå

[Uppdaterat: Senast editerat den 01-Nov-03 kl 12:26 PM (CET)]var å provkörde en sån när en kompis skulle köpa skoter förra året, (de var utanför pite, var det din kanske?) tyckte att den gick mjukt och fint i alla fall, men det var som inte nå vidare klipp i den, och så kan det ju vara för att dom är så fula dom är svårsålda.

A

anonym

Ja det kan ibland vara lite svårt att sälja ,det är som med bilar.Sedan är det lustigt att man inte får bättre betalt fast snöskotern är i kanonskick, än en som är risig.

_Lasse_

Aktiv medlem
1 jan 2000
56
0
1
Pite Sverige

>[Uppdaterat: Senast editerat
>den 01-Nov-03 kl
>12:26 PM (CET)]var å
>provkörde en sån när en
>kompis skulle köpa skoter
>förra året, (de var utanför
>pite, var det din kanske?)
>tyckte att den gick mjukt
>och fint i alla fall, men
>det var som inte nå vidare
>klipp i den, och så kan det
>ju vara för att dom är så
>fula dom är svårsålda.

Ja det var säkert min :) Har justerat om variatorn sen dess så nu går den bättre, sen är det ju "bara" en 550..
Ja, dom är inte nå vidare i utseende men ser man till helheten så tycker jag iaf att det är en fin maskin, bra fjädring mm.

Vet egentligen inte vad jag vill ha för nåt efter denna, men nåt nyare skulle inte skada :)

Lars Jonsson, Piteå
Arctic-Cat EXT Special -92
Honda CRX ED9 -91