Vad vill du veta från mässan??

Forumchefen

Välkänd medlem
31 dec 1999
130
0
6
43x Cyberworld
www.snowmobile.se
[Uppdaterat: Senast editerat den 10-May-03 kl 02:58 PM (CET)]>jag vill ha flera bilder på
>polaros pro x2 800
>och bilder på coldwave
>racing kläderna
>
>Tack

Coldwavekläderna finns inte på mässan. Rukka, Halvarssons, Reima, ToBe, FXR, FOX och Mp-Asu har vi hittat däremot!

Pro X2? Varsågod:
http://www.skoterleden.net/mess/pol2.jpg
 

Ricke

Medlem
1 jan 2000
44
0
1
Jag skulle vilja se en bild på mässans snyggaste tjej. Besökare eller utställare kvittar. Grejjar ni det?
 
T

Tomas Fahlén

Omöjliga uppdrag? Inget är omöjligt - bara mer eller mindre svårt.

Grabbarna? Sen när är man grabb vid 40+

Sliter? Muaahahaha...

Fast jag skulle ju gärna gå några varv och kolla lite. Hur är det med Skoterleden-helikoptern: är den upptagen eller kan ni skicka hit den?
 

Edge

Semi PRO sledder
1 jan 2000
34
0
0
Hej har polaris någon edge X 2004?
Hur många hästar har pro x2 800 och xc sp 800?

Tacksam för svar
 

Håkan4

Rookie sledder
1 jan 2000
12
0
0
tjena!! ni är bara så underbara, tack för en fin backup från oss alla som inte kan vara där!!!!

har en liten fråga, kan ni kolla om det sitter anti-slip extreovert drivhjul på ski-doo summit800x som standard?

kndly regards håkan

 

Forumchefen

Välkänd medlem
31 dec 1999
130
0
6
43x Cyberworld
www.snowmobile.se
[Uppdaterat: Senast editerat den 11-May-03 kl 10:19 AM (CET)]Polaris i form av Mikael Pålsson kommenterade såhär: -P.g.a omställningen från Loxkel till Polaris så har det varit ett jobbigt år. Vad gäller USA så har de dåliga vintrarna naturligtvis påverkat menar Pålsson. Men visst beror det även på att konkurrerande märken ryckt upp sig och skapat annorlunda maskiner menar Pålsson.

Mid-season nyheter, nja det är nog lite tidigt än va.

AC laddar med hårt med Myhr och Westlund. Ski-Doo kör naturligtvis vidare, vilka vet vi inte just nu men Jocke Strandberg är väl hetaste kandidaten.

Fredag: ca 1700
Lördag: ca 7800 pers

Vad man tycker? "Hä ä som eljest"

 

Forumchefen

Välkänd medlem
31 dec 1999
130
0
6
43x Cyberworld
www.snowmobile.se
Du har bilder på vanliga Edge ovanför.
Hk borde vara ungefär samma som förut. D.v.s ungefär 131-135 kusar. Tikka som står bredvid slog just upp det i sin bromspärm.
Kanske har dom ändrat tändkurvan till -04. Det borde ge lite till.