Vad tror ni om en Viper-02?

800x

Välkänd medlem
1 jan 2000
136
0
6
min viper drog 2 liter milen jämt i alla lägen och den dagen jag spårade åt en 59:a var den dagen då lynxen hadde en spårsladd efter sig i en meter nysnö !!! så det har faktiskt hänt
 
N

NH

Eftersom jag VERKLIGEN testat skotern i alla möjliga former och inte tror en massa skit eller lyssnat på de som tror sig veta så kan jag bara hålla med. Det du skriver är sant, vartenda ord dessutom. snorungar som tror sig veta nåt de inte vet, och att säga att den blir efter andra är bara skitprat från ungjävlar som bara ser på effektsiffror. Kolla i verkligheten istället. Visst är de sant att den inte har maxeffekt likt F7 osv men kör skoterfan efter led istället för på sjön rakt fram. Stark i chassi, hållbar motor o ruskit stabil. Inte den bästa i lössnö o inte världens bästa dämparuppsättning men köp pipor för helvete så bli du värst i garaget för det är väl de som ni längtar efter. Ni som skriver här har noll koll och vet knappast hur en variator funkar heller så varför sätta dit pipor.. Puckon! Och du Qube, bra att sånna som du finns bland valpar som inte vet ett skit.
 

800x

Välkänd medlem
1 jan 2000
136
0
6
har du ens ägt en eller har du som dom flesta bara sett den på håll , vill bara veta du som verkar veta så in i helvete mycket om vipern
att dessutom vipern inte skulle funka på en crossbana ... ja det har ju verkligen fredde granberg visat med sin eller hur ???
 

vendela

Aktiv medlem
1 jan 2000
74
0
6
köp inte en yamaha, det kommer att bli ditt livs största misstag.


"yamaha ska man ha om man ingerst ska"
-
"det är bättre med inget än med yamaha"
 
O

Olov J.

Har kört med Viper 02 med pipor, andra variatorgrejer, Öhlinare m.m. i vinter.
Du som undrade kan om du vill maila på powertrip_skoter@hotmail.com
om du undrar över hur skotern är, vad som ska ändras, funkar bättre/sämre m.m.

PS. kolla in powertrip.nu med ny artikel om den egenbygda Snowhawken.
 

Allram

Medlem
1 jan 2000
8
0
1
Veikars Finland
Man kan ju undra va Fredde Granberg andvänder för boggi ?? kanske M-10 har mycke svårt att tro att det är orginal :) men visst min Viper kunde ha fötts på måndags morgon alla kan ju ha fel.Men kan ju Bara säga att POLARIS PRO X är skotern för mej... Allram e BÄST
 
O

Orka?

Allram du suger nog rätt hårt.

Det går inte att använda en M-10 för crosskörning och om du inte visste det ska du nog ta och sluta uttala dig och vänta på att du växer upp till en mer nyanserad människa.

Tills vidare kan alla som har seriösa frågor om Viper och inte vill läsa snorungarnas intelligensbefriade inlägg vända sig till Olov J., han kan vålda sönder en Viper på de mest roliga sätt. Kolla in Powertrip.nu eller maila honom (adress i inlägg ovan).
 
S

Sussi

Tycker det finns en hel del snorungar och valpar i detta forum (kan undra om ni andra är gamla gubbar)Alla har väl rätt å säga sin åsikt?? de va kanske det frågan handlade om,läs om Viper i skoterbanken så vet ni va den e värd.