Vad kan jag tänkas få?

JeppeK

Välkänd medlem
1 jan 2000
164
0
6
37
Sikfors
www.jeppek.net
Jag har en MXZ 670 -97 som gått 950 mil. Den har en fin 32mm matta med alla kammar kvar dock några skadade. Huven är som ny, dynan är omklädd av sadelmakare. Bakre boggidämparen är renoverade vid 800mil, framdämparna genomkollade då också men renovering behövdes ej. Variatorerna är fina. Och slidsen är fina och nya medföljer. Nu till det dåliga: En liten kollison i vintras orsakde en ganska stor spricka i baljan som lagades på insidan mha plåt och på utsidan med plastic padding. Det fanns en till identisk sprica på andra sidan baljan sen tidigare, ingen av dessa sprickor syns dock från utsidan eftersom det sitter bukskydd. Skyddet för pipan har också ett litet fel (ska visst vara vanligt) det har nämligen vibrerat sönder uti fästena så den sitter fast med slangklämmor ingenting man bryr sej om men det sitter ju inte för evigt. Det var allt jag kom att tänka på nu kan finnas något mer fel men det vet jag inte.

För övrigt är skotern köpt av Leif Viklund han brukar vara med i några artiklar här på leden.
 

Gbr

Välkänd medlem
11 aug 2004
1.137
4
38
Örnsköldsvik
lite snål.. jag vet :D

25 000 - 28 000:- skulle jag tro att den är värd.

Du kan gämn föra med liknade skotrar på bla

www.blocket.se

www.beg.se

lr varför inte på www.skoterleden.net egna annonstorg.

Du kan få 22 000:- av mig om du bor innom en 6-8 mils från Örnsköldsvik.

MVH// SkoterMannen
 
Senast redigerad av en moderator: