Vad kör ni för bil/skoter

molgan

Aktiv medlem
26 feb 2009
56
2
8
Kiruna
En man med smak när de kommer till bilar :D Iaf 2/3 av dom :p Vill ha tag på både en Ford F150 Lght. och en GMC, fast då en Sycloone ist :)
Man tackar. Var faktiskt sugen på en Syclone men köpte Forden istället så när det blev dags för en till leksak så blev det en Typhoon, behöver bara en pickis.
Om du är sugen så kan jag tänka mig att sälja min Lightning, ska köpa stuga nu. Hör av dig om du är intresserad. Det är den här, http://www.garaget.org/?car=52041
 

repeter

Välkänd medlem
4 okt 2005
1.272
0
16
Borlänge
Cheva polisbil -98 orginal med klistermärken, signal och sökarlampa på sommaren och Polaris dragon 700 -07 SLP godis på vintern
 

pezon

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.462
1
38
Honda Accord -06 tourer
Ford Sierra 4x4 -92
Opel Astra -93

Arctic Cat F7 -03
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Familjebil:
VW Sharan V6 4Motion -04, Highlinepkt,Skinn/alcantara samt fullutrustad med det som gick att få som ny. (Naturligtvis sänkt m coilovers och 18" hjul-blir nog 19" el 20" vid nästa däckbyte beroende på vad som får plats-det är ju en familjebil! ;) )

Andrabil: A6 1.8Tq -00, sänkt, 19" sommar, 17" vinter. Vinterdäcken (Uniroyal dubbat om jag minns rätt) är antagligen dom sämsta jag nånsin åkt på...

Skoter:
Nytro RTX se, förlängd till 136", BackCountry 44 och MCX 240. Får se vad som sker till vintern-ev uppgradering till 270, men inget bestämt. Allt beroende på det finansiella läget...

...som i sin tur styrs en aning av en beställning som ligger inne på en ProRmk 800 155".
Funderade ett tag på att sälja/byta bort Nytron-men jag kan bara iinte! Så många timmar jag har tillbringat i garaget med Nytron så är det frågan om jag nånsin kommer att kunna sälja den skotern.
Efter att provat Rmk:n den här vintern så blev jag förälskad-Nytron är mer att likna vid livslång kärlek, den har sina brister, men vi förstår varandra och jag vet precis vad jag klarar med den och vad jag inte ska ge mig på! :)

Rmk:n, där är det mer skiten bakom styret som sätter gränserna....
 

martinmp777

Välkänd medlem
7 apr 2010
156
0
6
Örnsköldsvik
sommarbilen: bmw 318is -90
skotern: yamaha nytro rtx -08

funderar på att skaffa en pickup för att frakta skotern på i vintern har ni något tipps under 30000:-