Vad händer hos eran Åf på Skotern´s dag ?

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
Ruff Riders kommer på besök och alla återförsäljare rear ut förra årets skoterartiklar mm.
 

PontusSandberg

Välkänd medlem
27 feb 2007
1.292
1
16
Kalix
ingenting i år faktiskt, kalixmaskiner rear ut nya 07 skotrar!

Skoterklubben säljer olika saker.

....

Men nästa år händer det grejer!
 

ruskselelommen

Aktiv medlem
8 okt 2007
94
0
6
på bo:s hydraul händer det inget utöver det vanliga. vi skull ha demokörning på en ny atv, de är väll de enda.. lite opassande nu men!
 
E

ejwbegysv

Ätit massor med gratis korv i mora... M-performance var bäst med räksallad och rostad lök...
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Ski-doo åf Granngården i Umeå var en grym besvikelse (som vanligt)

Först och främst får man inte någon skoter "feeling" när man måste kryssa mellan hund och kattmat för att komma till skoterprylarna

Sedan att dom tror att sälja hemgillade burgare för 40 spänn/styck och ha totalt 5 skotrar i butiken för skoterns dag är ju mäkta irriterande
 

CAPCOM

Aktiv medlem
4 jan 2006
56
0
1
Ski-doo åf Granngården i Umeå var en grym besvikelse (som vanligt)

Först och främst får man inte någon skoter "feeling" när man måste kryssa mellan hund och kattmat för att komma till skoterprylarna

Sedan att dom tror att sälja hemgillade burgare för 40 spänn/styck och ha totalt 5 skotrar i butiken för skoterns dag är ju mäkta irriterande

Det kan jag hålla med om ända tills jag besökte Arne Wännman, där hade dom en hel del nya ski-doo´s.
 

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Haha.. jag missade att de va skoterns dag denna helg :p har iförsäg vetat om de men glömt bort. vart så dåligt med information om den här i gävle :) förra året va de mycket mer.
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Det kan jag hålla med om ända tills jag besökte Arne Wännman, där hade dom en hel del nya ski-doo´s.

Är det han som driver Four Seasons?, fick höra idag att Granngården inte längre är ski-doo åf därav det lama arrangemanget på skoterns dag


Hade ju varit betydligt trevligare om jag visste om det i lördags
 

CAPCOM

Aktiv medlem
4 jan 2006
56
0
1
Är det han som driver Four Seasons?, fick höra idag att Granngården inte längre är ski-doo åf därav det lama arrangemanget på skoterns dag
Hade ju varit betydligt trevligare om jag visste om det i lördags

Jag vet inte vad det är, men han har sitt företag i skravelsjö, han säljer bara båtar numera, han har sålt yamaha försäljningen till nått annat företag, grus schakt tror jag det var, dom hade redan ski-doo i sitt sortiment och dom ska öppna butik på jag tror det var teg han sa.
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Jag känner han som starta upp Fyra Säsonger..
Han köpte ju upp hela Arnes fritid och Granngårdens Ski-Doo försäljning..sen skulle han sälja Can-Am åxå.
Han hade börjat bygga på en helt ny affär vid strömpilen..
men så gick han in i väggen eller liknande så han sa upp allt inom de där.
Tråkigt nog!
 

Larsson

Välkänd medlem
1 jan 2000
402
0
16
57
Sandviken
Var hos 3 åf häromkring & enda skillnaden mot en vanlig vardag var väl att det var öppet & en jäkla massa folk.
En besvikelse liksom andra år.................
 

PontusSandberg

Välkänd medlem
27 feb 2007
1.292
1
16
Kalix
Ski-doo åf Granngården i Umeå var en grym besvikelse (som vanligt)

Först och främst får man inte någon skoter "feeling" när man måste kryssa mellan hund och kattmat för att komma till skoterprylarna

Sedan att dom tror att sälja hemgillade burgare för 40 spänn/styck och ha totalt 5 skotrar i butiken för skoterns dag är ju mäkta irriterande
låter inte som en hit!

På kalixkaskiner har dom runt 180 skotrar i butiken nu =)
 

REDKEN

Välkänd medlem
1 sept 2007
132
0
16
På motorhuset i Östersund var Anna Henriksson, å visade nya maskiner... Glömde bort å kolla skotrar för en stund...:rolleyes: