Vad finns det för idioter alltså???

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
FY F*N! asså hur dum i hela huvudet kan man vara?!?!?! sånna där ska de fan i mig vara skottpeng på. j*vla idioter!
 

stralle

Välkänd medlem
21 feb 2007
402
0
16
Piteå
varför i helvete ska man köra över en hund?! så förbannat ***** onödigt .. skottpenngar på sånna personer
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
33
fyfan alltså, ett nackskott är vad dom ska ha! Det är ju en hund! hur kan man vara så ***** grym?!
 

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
Om nu hunden hade blivit överkörd av misstag så visst.
Men nu hade han tillochmed varit sån idiot att han körde över den två gånger. Skulle vilja ha fast den jäveln, lägga han på skoterspåret, sedan köra över han en gång, sedan backa tillbaka över honom. Sedan sticka. Hoppas han samvete verkligen är på topp.
 

440power

Aktiv medlem
17 feb 2007
90
0
6
Älvsbyn
kan ju ha hänt så att han av misstag körtöver sen försökt avlivat med nått så dumt att köra över en gång till
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Nä det skjuts för lite folk här...bunta ihop å slå ihjäl dom som ngn känd person skulle ha sagt :mad:
 

charlie_one

Välkänd medlem
14 mar 2006
360
0
16
Norrbotten
Att bara köra över en sån idiot eller ge han/hon ett nackskott låter lite väl lindrigt i mina öron, jag röstar för att sätta på idioten ett stadigt halsband och snöre som man krokar fast bakom skotern och sen köra en liten kort vända (bara 3-4 mil), sen kan man köra över svinet. :mad: :mad: :mad: :mad:
 

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Hur gick det med skotern den måste ju blivit skadad och blodig så nån måste ju sett den efter olyckan och då finns ju en chans att man kan få tag på vakuumskallen men det är väl som vanligt, ingen har sett nåt, hoppas det finns nån där ute som känner till händelsen som en kompis, bror,släkting som kan träda fram och berätta.
 

an_oger

Välkänd medlem
17 jan 2007
188
0
6
1 Hitta pundhuvet.

2 Köpp en ny dunkudde "extra flufigt"

3 Slå ihjäl pundhuvet med kudden...... det komer nog ta en stund men det är det värt.