VÄSRSTA skidoo`n någonsin??

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

MissEN

Vilken tycker DU är den VÄRSTA, BRUTALASTE, GRYMMASTE Ski-doo`n någonsin? Vilken går ABSOLUT hårdast?
 

Robban1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
90
0
0
A jo Everesten e ju verkligen känd för att vara brutalt grym! INTE...

HELT KLART är d Mach Z:an som är den hårigaste maskinen!! Vet du nån ny twin som går hårdare orginal, nä just d!:)
 

mattias1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
83
0
0
Håller med om att det måste vara mach Z, dom senare modellerna, men jag kommer aldrig att glömma då den "nyare" modellen av mach 1 kom 1991. den skotern var nog det brutalaste jag sett med den tidens mått mätt.
 

Haggla

Medlem
1 jan 2000
14
0
1
sTRÖMSUND
Lite seriöst skrivet så tänk er en Blizzard 9700 på sin tid de va grejer de o en sådan står sig hyfsat idag om man skulle damma av en..
 
N

nicka

Att säga att Blizzarden skulle stå sej bra mot en Mach Z är ju bara att förlöjliga sej själv!
 

Haggla

Medlem
1 jan 2000
14
0
1
sTRÖMSUND
Jo men nu menar jag ju en likvärdig skoter..men du kanske inte fattar bättre fast det kan ju inte va roligt o ha tre cyllar o jämt bli ifrån åkt upp till en 120....
 

Haggla

Medlem
1 jan 2000
14
0
1
sTRÖMSUND
En del verkar tyvär inte ha upplevt draget i en slidmatad maskin men fortsätt o tro du men någon dag kanske du vaknar upp...jag kan ställa en 643a mot dig o du får se rött för allt handlar inte om kubik o hästar lev o lär!
 

Skrotax

Aktiv medlem
1 jan 2000
50
0
1
Sant!Värst motorn e nog 670HO,synd bara att dumskallarna i Kanada inte fortsatte med den i ZX chassiet.Men en trippel har sin tjusning oxå.Ljudet e ju en klass för sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.