Tur att har garanti kvar!!!

SamWise

Välkänd medlem
8 feb 2010
101
0
16
Lycksele
Jaha, då hade min assault rmk-11 skurit! Var ute å körde igår och efter att legat och burkat på en myr skulle vi vända hem, körde inte speciellt hårt och efter kanske 10 min så börjar den tvärgå dåligt och några sekunder senare så dör den och nu går de inte att dra runt motorn;)
Jaja blir att ta tag i de på måndag så fort som möjligt!
Har inte hört om nån 11 eller 12 som skurit, är den nån som vet nån fler?
Samt jag bor ju i lycksele men har inte så goda erfarenheter av Auto-Blå som säljer och repar polaris så jag funderar på att ringa Edvard i Vilhelmina. Alla har ju bara gott att säga om han och dom verkar vara grymt kunniga och har bra service, är de en bra ide eller?

/Samuel
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Vet av en ProRMK -11 som skar efter 25mil. Men det var nå fabrikationsfel. Du lär väl ha kört lite längre??
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Kan ju inte uttala mig om Auto-Blå då, men Ed har jag hittills inte hört ngt negativt öht om.
Mina personliga erfarenheter är att det inte finns några problem när man har kontakt med honom iaf-lämna kl 22 en tiskväll? -Inga problem!, typ...

Jag var in till honom förra veckan och hämtade upp lite grejor jag beställt, kommer in i butiken och frågar "har dom kommit, jag chansade och svängde in nu när jag hade ändå vägarna förbi"

Svaret kom: -Jomenvisst, står ett paket däborta-det är bara att lasta. Jag skickar räkning sen, har inte fått fakturan än, så jag vet inte vad jag ska debitera.

Nu var det inte tal om några jättepengar, men ändå! Då slipper jag betala frakt på ngt helt i onödan-det är inte alla åf som skulle göra på samma sätt!