Trimma exciter2:a ?

Dann

Välkänd medlem
1 jan 2000
278
0
16
Sundsvall
Visit site
[Uppdaterat: Senast editerat den 16-Dec-02 kl 08:50 PM (CET)]Går det? är det värt det ? som min bror hade sagt. det är kanske inte värt att polera en skitkorv :)

jag vill ha massor med acceleration. 120km/h toppfart stör mig inte. inte 100km/h heller... bara jag kommer dit i ett ögonblick :)

har 28mm challenger matta på den om det nu spelar nån roll...
 

jim_roger

Medlem
1 jan 2000
28
0
1
vilhelmina sweden
jo du kan få ut si sådär 95-100 hp bara gjenom lite portning å pipa eller kapa orginal pipan man kan ta ut lite mer en så där 115 hp om man lägger på twinpipes.om du vill veta hur maila mig.
 

Dann

Välkänd medlem
1 jan 2000
278
0
16
Sundsvall
Visit site
det är väl knappast värt att köpa nya pipor för 3500 spänn från tikka.se till en skoter som jag köpte för 7500 spänn lixom....

ett par "nya" begagnade standardpipor som man modifierar enligt jim rogers teknik ?
porta grejorna vill jag ju helst lämna in men vem vet... är det enklare grejor så... donade ju till insug o grejor på crossen för optimalt gasflöde....
 

kråkan

Välkänd medlem
1 jan 2000
276
0
16
skulle satsa på PSI twinpipes! Grymt skoter får du.. Jag hade singelpipa på min å hade inte en suck mot min polares PSI twinpipes!! Sen e det bara å dreva ner så får du det ax du vill ha...