Jag kör min exaiter II st på Triboron helt suveränt lucktar ingen 2takt, ryker inget, lättstartad går som en kula (det gorde den inte tidigare) o bränsleförbrukningen har sjungkit från 2,5l/mil till 1,2 Ockelbon 8000 lika så.
Har endast det här swedol har inte med den oljan på webben. http://www.q8.se/admin/handbok/Produktinformation/Sprint.pdfHar du en länk på den oljan så man kan titta på den? Swedol butiken är inte för långt borta.
Sorry lite off topic...Nu tycker jag vi ska hålla oss till ämnet.
Menar du att soppaförbrukningen har gått ner till under hälften för att du bytt olja?Jag kör min exaiter II st på Triboron helt suveränt lucktar ingen 2takt, ryker inget, lättstartad går som en kula (det gorde den inte tidigare) o bränsleförbrukningen har sjungkit från 2,5l/mil till 1,2 Ockelbon 8000 lika så.
Oh boy, då kommer väl en 800 etec att dra 0,6...?Menar du att soppaförbrukningen har gått ner till under hälften för att du bytt olja?
Du såg väl skoterhasses fantastiska resultat på förbrukningen!Nu tänker vi logiskt en stund.
12-14% lägre bränsleförbrukning på en Volvo V70, genom att tillsätta "Triboron drivmedelförstärkare", finns det nån som kan tro på det?
http://www.triboron.se/files/manager/pdf/arb090527a4blad.pdf
Om en produkt hade så fantastiska egenskaper dokumenterade hade den produkten köpts upp av något av de multinationella oljebolagen för länge sen.
jag tror definitivt på det, jag körde med drivmedelsförstärkare i slutet på förra året och kom ner i 1L milen på en tur, farsans gammel phazer tog 1,5. det var efter några turer, innan den hunnit smörja upp å allt antar jag.Nu tänker vi logiskt en stund.
12-14% lägre bränsleförbrukning på en Volvo V70, genom att tillsätta "Triboron drivmedelförstärkare", finns det nån som kan tro på det?
http://www.triboron.se/files/manager/pdf/arb090527a4blad.pdf
Om en produkt hade så fantastiska egenskaper dokumenterade hade den produkten köpts upp av något av de multinationella oljebolagen för länge sen.
Oh boy, då kommer väl en 800 etec att dra 0,6...?
Jag kör min exaiter II st på Triboron helt suveränt lucktar ingen 2takt, ryker inget, lättstartad går som en kula (det gorde den inte tidigare) o bränsleförbrukningen har sjungkit från 2,5l/mil till 1,2 Ockelbon 8000 lika så.
Dom hävdar iof att om motorn skär på grund av triboron så ersätter de skadorna, men å andra sidan är frågan vart bevisbördan ligger.Jag har personligen lite svårt att förstå att folk som i övrigt är jättenoga med vilka grejor som sitter på skotern, häller i en icke-dokumenterad halleluja-produkt i motorn...
precis det jag funderat över, låter som på alla andra att om man har en fungerande produkt som säljer bra så har man inget annat val än att bli uppköpta.....:loco:Varför produkten inte sålts till något oljebolag beror nog på att man inte behöver sälja om man inte vill.
Han som säljer Triboron i sverige är samma som tidigare sålde Omega oljor.
Money talks, som det brukar heta...om en sån här produkt sänkte bränsleförbrukningen i bilar med 15% och i skotrar med 50% i verkligheten (dvs inte bara på internetforum), så skulle oljebolag/billtillverkare betala mångmiljardbelopp för patentet...vilket de allra flesta skulle nappa på.precis det jag funderat över, låter som på alla andra att om man har en fungerande produkt som säljer bra så har man inget annat val än att bli uppköpta.....:loco: