tokbra priser på nya skotrar

WhiteDog

Välkänd medlem
1 jan 2000
200
0
16
Luleå
Ja om det inte stank bedrägeri över hela sidan..Betala i förskott för nåt man ej får se i förväg skulle ja aldrig göra. Har skrivits om denna sida på många forum och dom flesta är överens om att det är ett blufföretag.
 
K

knasen

Det är ju import...
Man får inte mycket mer när man sen ska sälja den i t.ex sverige.


 

joker

Medlem
1 jan 2000
6
0
1
ser jo MEGET bilig ut da..
vurderer og sende en forespørsel ned ditt (på en summit600) høre om det er greit at jeg drar ned og henter den, da er jeg jo sikker på og få den.
er under halv pris av hva de koster i norge selv om jeg regner med avgifter..

 

Brannmark

Välkänd medlem
1 jan 2000
120
0
6
45
Kalix
Ta och kör en domän namns test.... på tex whois.net eller liknande... Sen kan ni ju fundera om uppgifterna är rätt.... Litar man på ett bolag som ej vågar stå för sina företag uppgifter på ett domän namn??? Nja...

 

Attachments

F

Frank

Eftersom jag vet! vad skotrarna kostar från fabrik (i vart fall ett märke) så vet jag att det är mygel och bluff. Kan inte tänka mig att en enda tillverkare får ut en skoter från bandet för under 30 000. Tänk efter lite så fattar ni. För en skoter som kostar 100 000 ut till kund i sverige så ger handlarn ca 85 000 och generalagenten tar ca 20-30 000 (beroende på marknadsföring etc) då har vi kvar 55 000 med ca 2000 i skeppning logistik då har vi 53 000 kvar. Eftersom det kostar att skeppa till ÅF i Portugal oxå så..... ja. var ska man ta de där andra 20-30 000 från? Och sen ska väl dom i portugal oxå ha nåt. Passa er! Passa er mycket är mitt råd för det är lurenderi hela skiten men alltid är det väl nån som faller i byttan.

Hälsningar Frank
 
S

Skoter Lasse

RE%3A tokbra priser p%E5 nya skotra

Det är väl bara att flyga ner till Portugal för ca 2-3000sek och hämta hem den själv,vi är ju med i EU.
Nån kan ju maila företaget och se om det är möjligt.
Om dom godkänner det är det inget att tveka på.
 

GeK

Välkänd medlem
1 jan 2000
593
3
18
Stockholm, kör i norra dalarna
RE: RE%3A tokbra priser p%E5 nya sk

Nja, du har nog rätt. Såg inte att dom (påstår) sig vara från Portugal. Borde bara vara att pröjsa och ställa den på ett släp och köra hem. Finns väl ingen accis eller annan svensk-skatt på skotrar!? Å andra sidan, "priserna gäller bara den här månaden" luktar ju...
 

andersinhara

Medlem
1 jan 2000
32
0
1
RE: RE%3A tokbra priser p%E5 nya sk

bara lur det där kolla dessa forum:

http://www.enduromx.com/forum/visainlagg.asp?inlagg=33626&topic=9&Sort=Datum&Status=svara&Str=

http://soe.se/phpBB2/viewtopic.php?t=3562&sid=199d368f64b58dab2936587c541e0011

http://www.kawiforums.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=10872&whichpage=2
 

jeppe

Välkänd medlem
1 jan 2000
244
0
16
39
RE: RE%3A tokbra priser p%E5 nya sk

Rent teorteikst tycker jag att de skulle fungera, men garanti tex hur blir det med den? kan tänka mig att inte generalageneten tar på sig det. men o andra sidan har man då köpt den för så mycket billigare att garnti eller ej gör någon skillnad.
 

flunken

Aktiv medlem
1 jan 2000
52
0
1
RE: RE%3A tokbra priser p%E5 nya sk

Självklart kommer inte generalagenten att ta på sig något garantiärende eftersom du INTE KOMMER ATT HA NÅGON SKOTER ATT VISA UPP.

Om någon fortfarande tror att det där är ett seriöst företag så varsågod, beställ, men kom inte och klaga sen.

/P
 
A

Apeman

DET ÄR BARA BLUFF

Kolla nyhetsarkivet till vänster och nyheten från:

Lördag, 2004-01-24
Internetsajt var bluff och båg

 
X

X800

är det någon som lyckats köpa nån skoter därifrån? med alla papper?
 
N

Nisse Hult

ÄR NI HELT BOMBADE I HUVET?!?!?! EN NORMALBEGÅVAD BABY FATTAR JU ATT DET ÄR BLUFF.
 

mesijah

Aktiv medlem
1 jan 2000
50
0
1
umeå sverige
synd bara att det är fejk det där. tar betalt före dom skickar skotern. företaget är i portugal å skotrarna importeras från usa. dom tar bara pengarna å skiter i att skicka skotern.
jag å några kompisar har försökt att ta kontakt med dom flera gånger men det går inte.. mailar man får man samma autosvar på samma frågor..kan fråga typ -hello. do you want to be my friend? då svarar dom med ett autosvar där det står företagets regler å sånt.. var det sant skulle ja köpa.. =)

mesijah
 

jeppe

Välkänd medlem
1 jan 2000
244
0
16
39
Visst, men själva tanken att importera från ett land med lägre priser, den tanken.