TOBE OVERALL STRL L (NY)

deepowder

Välkänd medlem
23 feb 2010
142
0
6
östersund
Sett sådana och liknande på senare tid, tror det skulle vara riktigt skönt faktiskt? Är dock fortfarande skeptisk av nån anledning!


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=65.281887,21.501064

Jag håller med dig, jag var själv skeptisk innan jag inhandlade min.
MEN, den överraskade mig positivt, den är grym!
Jag kör med underställ under i alla väder, har aldrig fryst i den, men framför allt är den så behändig i snön och så vidare.
Jag kommer köpa en ny nu när jag sålt denna eftersom anledningen att jag säljer den här är på grund av att den är urvuxen...

:)
 

deepowder

Välkänd medlem
23 feb 2010
142
0
6
östersund
Får man fråga vad herrn har för höjd över havet, samt vilken siffra han väger in på?
Mäter in på ca. 190cm över havet och runt 85 stadiga pannor! Det som är så kanon med den är ju att de är hängslen inuti som gör att man kan korta samt länga benen som man vill. :
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.096
900
113
Stora Blåsjön
Snackade med Tomas på tobe när jag skulle köpa min overall och han rekommenderade att om du normalt har L så köp XL på overallen. Jag är ca 185cm & 80kg och tycker att XL passade finfint, det viktiga är att den inte sträcker i ryggen när man hukar sig framåt.
Sen ska man ju få plats med plåtrustningen under också..
 

deepowder

Välkänd medlem
23 feb 2010
142
0
6
östersund
Snackade med Tomas på tobe när jag skulle köpa min overall och han rekommenderade att om du normalt har L så köp XL på overallen. Jag är ca 185cm & 80kg och tycker att XL passade finfint, det viktiga är att den inte sträcker i ryggen när man hukar sig framåt.
Sen ska man ju få plats med plåtrustningen under också..
Det är mycket möjligt Asker.

Släpper den billigare nu, så först till kvarn gott folk! :)