ToBe jacka.

Urjan

Välkänd medlem
27 jul 2008
138
0
6
Luleå
Tjenare, tänkte beställa hem mig en ToBe jacka men då såg jag att jackorna skulle vara stora i storeken, hur mycket större är dem? vad ska jag välja för storlek om jag har Large annars?
 
R

Robin

180/65, Typisk M människa. M var perfekt för mig.

ToBe är väldigt "rätt" i sina storlekar.
Att stilen är "baggy" har inget med storleken att göra längdmässigt.

Riktigt röliga och bra kläder.
 
R

Robin

Du blir säkerligen nöjd.
Var riktigt nöjd med mitt ToBe ställ under förra sesongen, tunn och rörlig men ändå höll det värmen bra och repelerade vatten bra.
 

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
När de gäller kläder så tycker jag att man ska pröva innan man köper för att man inte ska kunna bli besviken. Finns de ingen ÅF i närheten av dig så du kan testa lite?
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Har du kollat på ToBes hemsida? Står ganska tydligt vilka som säljer i Luleå men du kanske bara vill beställa? :beer:
Kalix Maskiner och Äventyrsbutiken Hägglunds
 

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten
har redan varit och kollat på Äventyrsbutiken Hägglunds och där sa dom att dom hade "konkat ut" att dom skulle inte sälja i nån butik nå mera:confused:
och jag ser inte att det står kalix maskiner i luleå?
Har du kollat på ToBes hemsida? Står ganska tydligt vilka som säljer i Luleå men du kanske bara vill beställa? :beer:
Kalix Maskiner och Äventyrsbutiken Hägglunds
 

Mikael Berntsson

Snowmobile Test Crew
4 nov 2008
46
0
1
Solberg
Tjena!

Då vi för i år har fått en ny distributör har det skett lite förändringar bland våra återförsäljare.

Duells är vår nya distributör och deras hela återförsäljarnät hittar du här:
http://www.duells.se/%C5terf%F6rs%E4ljare__1053.html
(http://www.duells.se)

Vi håller på att uppdatera vår egna hemsida i skrivande stund och bör vara klara med detta de närmsta dagarna och kommer då såklart att lista de återförsäljare som har oss i lager.

Micke
 

keez

Välkänd medlem
1 jan 2000
218
0
16
Gällivare
fortsätter på denna tråd,
är ute efter förra årets ToBe kläder spec. jackor söker inte direkt nå reapriser (fast de skadar ju inte :) ) utan är för att ja helt enkelt tycker förra årets modeller (färger) är snyggare än årets:p
vet ni av några butiker som har kvar av dem helst i Norrbotten men går de att beställa så spelar de ingen roll varifrån??
 

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten
Jag undrar samma sak!
fortsätter på denna tråd,
är ute efter förra årets ToBe kläder spec. jackor söker inte direkt nå reapriser (fast de skadar ju inte :) ) utan är för att ja helt enkelt tycker förra årets modeller (färger) är snyggare än årets:p
vet ni av några butiker som har kvar av dem helst i Norrbotten men går de att beställa så spelar de ingen roll varifrån??
 

dahlqvist_

Välkänd medlem
4 feb 2008
418
0
16
Fällfors, Skellefteå
fortsätter på denna tråd,
är ute efter förra årets ToBe kläder spec. jackor söker inte direkt nå reapriser (fast de skadar ju inte :) ) utan är för att ja helt enkelt tycker förra årets modeller (färger) är snyggare än årets:p
vet ni av några butiker som har kvar av dem helst i Norrbotten men går de att beställa så spelar de ingen roll varifrån??

Samma här!