Tjäna ihop snabba pengar!

E

eMe181

Precis som Bränsle säger! :p

EDIT: Mitt 300:de inlägg nu!
 
Last edited:
W

Wettainen

18200kr är gränsen sen skatt utöver det. Tjänar man tex 20200kr dras skatt på dom 2000kr över 18200kr.
Mvh


Skickat från min iPhone via Tapatalk
Jo de var ju nå sånt där att om han tjäna över 18,000kr så var han tvungen att betala skatt så som du säger det!
Men han tjänade ju inte över 18200kr så..
Och han har bara jobbat 1 månad och han får inte jobba nå mer än det på detta jobb.
 

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
Haha respekt..?
Det kan man börja säga när man är uppe i 3-4000 inlägg, och dom är vettiga inte massa skit bara.
Posthunter?
Kan bara hålla med dig! :D

Tror han grusat in sig på moppeNet snacket med att ha flest inlägg....

_______

Ontopic: Det nästan bästa till att få jobba ihop pengar är om man har kontakter inom byggnads eller andra företag som man kan fråga runt, har man int det så kan man söka jobb också genom att gå runt o fråga :)
 
E

eMe181

Nordda om man gillar sur/gnäll folk så ska man jobba där. Själv så kör man åt SDR just nu. Kör 4 distrikt hela augusti. Efter det 3 distrikt. Jag kan ta ut runt 900-1500 beroende på hur många trycksaker det är. 3 distrikt är inte så mycket, och det är även väldigt mycket med motion.
Kan räkna lite kort att jag tjänar 300:- per helg ala 4 distrikt
Sortering 2,5 timmar totalt
utdelning 4 timmar totalt
Dvs att det blir runt 47-48:- kronor i timmen, det är väl helt OK för en 14 åring?
 

Jonte96.

Välkänd medlem
23 nov 2010
1.498
1
16
Vilhelmina, Åre
men gå runt och fråga på resturanger/hotell dom behöver alltid hjälp och det är ofta bra lön och du kan kan jobba hur många timmar du vill, jobbade ihop 8½ tusen på en vecka men de var ju sjukt mycke timmar också men men:)