Som sagt jag har 44 vanligtvis och 45 var perfekt, får utan problem på mig ett par tjocksockar om det skulle behövas. Och skorna känns riktigt behagliga faktiskt så tror man gjorde en bra deal därHur var storlekarna på dessa?![]()
Som sagt jag har 44 vanligtvis och 45 var perfekt, får utan problem på mig ett par tjocksockar om det skulle behövas. Och skorna känns riktigt behagliga faktiskt så tror man gjorde en bra deal därHur var storlekarna på dessa?![]()
Med det inlägget fick du mig att göra en beställnig och precis som asker eskalerade det totalt och jag kommer få hem ett bauta packet.Tobe kängorna är grymt sköna! riktigt prisvärda
Med det inlägget fick du mig att göra en beställnig och precis som asker eskalerade det totalt och jag kommer få hem ett bauta packet.
Samma här. Blir att hämta dom efter jobbet. Men har inte mycket till snö att prova dom i =(Har själv paket med TOBE kängorna väntandes på posten på mig.
Återkommer hur jag upplever första provet på foten ;-)
Jag kommer att testa icebug i vinter. Känns bra på foten. Kostar inte så värst heller.
http://www.duells.se/katalog/catalogue.aspx?nid=699363
Köpte du dem i butik? Isf var?köpte ett par hmk team boa idag och efter lite test så verkar dom bra.
återkommer när man kört i dom en hel dag.