Tips på ryggsäck med spadhållare.

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Är ute efter en smidig ryggsäck med spadhållare och plats för lite andra små saker :)

Den ska självklart ha ett spänne framme över bröstet så den sitter kvar och att den inte behöver kosta en förmögenhet, så noga är det inte :)
 

Bravvlan

Medlem
24 nov 2010
6
0
1
Ludvika
Ja, men den verkar rätt bra, satt precis och funderade på om jag skulle beställa den när jag såg din tråd, men då insåg jag att jag har en gammal ryggsäck som fungerar utmärkt :)
 

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Ja, men den verkar rätt bra, satt precis och funderade på om jag skulle beställa den när jag såg din tråd, men då insåg jag att jag har en gammal ryggsäck som fungerar utmärkt :)
Hehe okej :) såg att det fanns en röd fox ryggsäck där man kunde ha spade på, men då vare ju inget spänne fram över bröstet :(
 

MikalJonsson

Välkänd medlem
21 feb 2006
626
0
16
Jag valde mellan klim och HMK backpack, valet föll till slut på HMK och jag kan bara säga att den är grym!
 

Vikström

Välkänd medlem
7 jun 2010
268
0
16
Umeå
börja titta på märken som är mer riktade åt skidåkare dom lyckas alltid med sjuukt fina ryggsäkar ! bara ett tips.
 

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Nån som vet en svensk sida som säljer Klim ryggsäckarna? Krew pack eller nac pack? :)
Skulle också vilja veta någon svensk sida som har Klim Nac Pack 2012 årsmodell ryggsäcken, ingen som har koll? Äger någon här inne nacpackryggan och kan lämna ett omdöme? :)

Annars kanske något tips från nån sida som är smidig att göra med från andra sidan pölen?
 

axis

Aktiv medlem
20 aug 2009
66
1
6
skellefteå
Jag beställde min krew pak från snowbigdeal på ebay. Hade den hemma efter drygt en vecka. Tyvärr åkte jag på tull och moms i sverige så det blev 360 spänn dyrare. Det är ju bara att passa på att handla nu när dollar är billig.
Jag vet itne hur mycket det skiljer i storlek mellan nac pak och krew pak men jag skulle inte vilja ha mindre än vad krew pak är iaf (jag är 1.90 lång) så det kan vara värt att tänka på. I övrigt verkar den hålla riktigt hög kvalitet men vintern får utvisa mer om hur den fungerar att köra med.

Länk till snowbigdeal på ebay
http://www.ebay.com/itm/Klim-Krew-Pak-Snowmobile-Pack-Enduro-Hydration-Backpack-/360377437056?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item53e82b4b80