Hej i stugan!
Nu när ekonomin tillåter äntligen mig att köpa nytt så har jag suttit på blocket och diverse sidor i timtal och åter timtal och läst recensioner kors o tvärs.
Men nu sitter jag endå kluven på vad som ska stå på gårn i höst/kommande vinter..
Min körstil är så ofta det går utanför leden, kommer vara rätt mycket i fjälls o köra, där är det körning i brant o jävlig terräng och så ofta de går blir de körning på skrå
Skotrar jag fastnat för är då följande:
Skidoo summit x 800r 08/09
Arctic cat m8 -08/09
Min budget landar väl på max 70 000 i höst, kan bli mer eventuellt
Jag vill ha för och nackdelar om bägge maskiner, ski-doo xp chassie har jag kört o det trivs jag helmycket med faktiskt, men det var dock en renegade ja testade.
Arctic cat chassie har jag aldrig testat men det ser inbjudande ut.
Ja, bomba på med vad ni tycker, tipsa gärna om andra modeller också
Nu när ekonomin tillåter äntligen mig att köpa nytt så har jag suttit på blocket och diverse sidor i timtal och åter timtal och läst recensioner kors o tvärs.
Men nu sitter jag endå kluven på vad som ska stå på gårn i höst/kommande vinter..
Min körstil är så ofta det går utanför leden, kommer vara rätt mycket i fjälls o köra, där är det körning i brant o jävlig terräng och så ofta de går blir de körning på skrå
Skotrar jag fastnat för är då följande:
Skidoo summit x 800r 08/09
Arctic cat m8 -08/09
Min budget landar väl på max 70 000 i höst, kan bli mer eventuellt
Jag vill ha för och nackdelar om bägge maskiner, ski-doo xp chassie har jag kört o det trivs jag helmycket med faktiskt, men det var dock en renegade ja testade.
Arctic cat chassie har jag aldrig testat men det ser inbjudande ut.
Ja, bomba på med vad ni tycker, tipsa gärna om andra modeller också