Tips ang felaktigheter i skoterbanken

R

Robin

Någon som har nåt tips på radikala fel i skoterbanken?
Tex et 340 som har 450hk eller liknande.

Skulle vara tacksam för tips, hade kunnat underlätta lite arbete för mig och "jonasadolfsson".

mvh/Robin

(Gnäll utöver tips ang detta kan besparas eller pmas till mig!)
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Någon som har nåt tips på radikala fel i skoterbanken?
Tex et 340 som har 450hk eller liknande.

Skulle vara tacksam för tips, hade kunnat underlätta lite arbete för mig och "jonasadolfsson".

mvh/Robin

(Gnäll utöver tips ang detta kan besparas eller pmas till mig!)

Låstes inte en tråd bara för någon vecka sedan pga jonasadolfsson enligt admins här på forumet inte hade något med skoterbanken att göra?
 

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Jo de va nån modorator som låste en tråd där jonas sa att han skulle förbättra skoterbanken. Och moderatorn sa "hur ska de gå till när du inte är admin?" sen låstes tråden typ.
 
R

Robin

Pga att modenator här på forumet inte var informerad om att jag och "jonasadolfsson" håller på med skoterbanken.

Varför vi ej har statusen som modenatorer eller admins för den delen på forumet är pga att vi helt enkelt inte har något med forumet att göra.
 

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
Pga att modenator här på forumet inte var informerad om att jag och "jonasadolfsson" håller på med skoterbanken.

Varför vi ej har statusen som modenatorer eller admins för den delen på forumet är pga att vi helt enkelt inte har något med forumet att göra.
Japp trådes låstes pga att "2stroke" inte visste min roll.
Nu till ämnet istället!
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Allting på skoterbanken ska tas med en nypa salt. Finns tex skotrar som inte finns.
 
R

Robin

Tipsa gärna om vad det skulle vara för skotrar?
Ha även i åtanke att Sverige inte tar in alla modeller som tillverkarna gör.

Ex. I Finland finns det Polaris så som Pro x 550f, Pro x 440f osv som kan ha blivit importerade eller att någon av grannländernas medborgare fyllt i ett formulär på skoterbanken.
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Skulle vart bra om de fanns datum på inläggen som skrivs om skotrarna.

Om de går att fixa?
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Tipsa gärna om vad det skulle vara för skotrar?
Ha även i åtanke att Sverige inte tar in alla modeller som tillverkarna gör.

Ex. I Finland finns det Polaris så som Pro x 550f, Pro x 440f osv som kan ha blivit importerade eller att någon av grannländernas medborgare fyllt i ett formulär på skoterbanken.
Jo, men jag menar nyare skotrar som det står att dom fanns under 70/80 talet. Kommer inte på någon just nu, tyvärr.