Tatueringar

Dada

Välkänd medlem
25 feb 2012
128
0
6
Luleå
www.youtube.com
Tjenare, funderar på att göra någon skoter releterad tatuering! såg att det fanns ett inlägg tidigare. Men tänkte att jag gör ett nytt!

Har ni något tips? alltså någonting som har med skoter eller snö att göra! något motto eller vad som helst. ni kan ju posta om ni har någon eller dylikt.

Jag vill inte ha någon färglad det vet jag iallfall. Har funderat på en enkel snöflinga på bröstet bara alltså typ en sån här (kolla bild)

 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
MX-grabbarna gör ju spår av crossdäck..
Kanske går att få till ett litet skoterspår med skidor och matta?
 

gälk

Välkänd medlem
9 mar 2012
1.114
4
38
gve
Tjenare, funderar på att göra någon skoter releterad tatuering! såg att det fanns ett inlägg tidigare. Men tänkte att jag gör ett nytt!

Har ni något tips? alltså någonting som har med skoter eller snö att göra! något motto eller vad som helst. ni kan ju posta om ni har någon eller dylikt.

Jag vill inte ha någon färglad det vet jag iallfall. Har funderat på en enkel snöflinga på bröstet bara alltså typ en sån här (kolla bild)

Polare har en sån tatuering på underarmen

Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk
 

ThinhO

Välkänd medlem
15 sept 2009
264
0
16
Umeå
Vrf göra som alla Andra? Gå till din tatuerare och byt ideér sen fixar ju han resten
 

Dada

Välkänd medlem
25 feb 2012
128
0
6
Luleå
www.youtube.com

Stefanw

Medlem
5 okt 2011
34
0
1
Bollstabruk
Ta kontakt med en studio nära dig och prata med dom. :)

Fast är du osäker på vad så skit i det. Tycker du ska vara 100% först annars blire bara något du ångrar .
 

Byarno

Välkänd medlem
6 mar 2008
674
0
16
46
Piteå
m.facebook.com
Till en duktig tattuerare så kommer du med en "grundide" så fixar han resten... alla mina är gjord på de sättet, mer än nöjd med allt jag har på kroppen är jag