*****t skandal

harge

Välkänd medlem
8 sept 2005
120
0
6
piteå
av vilken anledning ska man få behålla körkortet när man kört över en kvinna me häst i fyllan å villan . 2 promille i blodet. *****t katastrof. blir förbannad då man läser sånt. det är ju dom som föstör för alla andra skoteråkare . stockholmarna tror ju ändå att alla kör skoter i fyllan , kör som galningar. å hällst förstör nått som område som dom har bestämt är viktigt . helig mark för dom. känns trisst. behövs så ***** lite för att förstöra ett rykte men krävs massor för att få ett bra igen.
 

Errrnst

Välkänd medlem
1 jan 2000
514
1
16
36
Luleå Sverige
Håller med! Skoteråkare får ju allt sämre rykte för att det händer en massa skit, och allt uppmärksammas en massa. Och det är klart, har man inte sett att folk kan köra skoter på ett vettigt sätt och man får reda på detta så vad ska man egentligen tro...?

Skulle jag också bo i Stockholm och aldrig sett en skoter så skulle jag säkert tro på samma sätt.

Slutar väl med att man inte längre får köra skoter...
 

leijon

Välkänd medlem
1 jan 2000
160
0
16
skoter.65north.se
Mikael_N skrev:
Mmm, mycket irri blir man. Skulle man bara få reda på vem det är så kan man ju kanske hitta på något intressant. Han bor nånstans i närheten där jag bor.
Allt är ju offentliga uppgifter! Knalla upp till Tingsrätten så får du ta del av allt material som ligger till underlag för rättens bedömning :)
Media brukar inte namnge personer just för att inte hänga ut dem. Rätt eller fel? Det är helt upp till ansvarig utgivare hur man hanterar personuppgifter i redaktionell text.