Nu har jag fått el fel... Allt började med att jag var ute och körde på vatten. plötsligt började skotern att misstända och sen bara dog den, jag ryckte i den ett tag och plötsligt gick den igång igen. körde 50m sen samma prosedur fast då fick jag den inte att gå rent utan bara misstända och gå på en cylinder. bärga hem den och kollade stiften och dom var som dom skulle, men det är gnista bara lite då och då: ibland ingen på någon sida, ibland på ena sidan bara och ibland på båda :S Jag rev lös D.E.T boxen och la den på torkning men fick inget resultat. så då rev jag lös, tändspolen plus alla kablar mellan den och D.E.Ten och allt som går ur D.E.Ten. tycker de är så konstigt för jag hittar ingen cdi? Är det D.E.Ten som är cdi`n eller ? Så konstigt att jag inte hittar den annars för jag har följt alla kablar :S Kan någon hjälpa mig med vad det kan vara för fel, och även med cdi problemet?
Hm, elfel är de värsta jag vet.. tur de kom nu när säsongen börjar ta slut iaf..
Hm, elfel är de värsta jag vet.. tur de kom nu när säsongen börjar ta slut iaf..