Switchback

Andreas_H

Välkänd medlem
11 nov 2006
258
0
16
Horrsjön
hej är det någon som vet vad som skiljer switchback 04 från 05:an ??förutom dekaler . sitter det back å elstart standard på alla.? hur är dom att köra. klara dom av lite tuffare tag inte crossbana eller så. håller dom bra hur bra är dom maskinellt osv. å ni som har kört dom kan ju skriva lite om uppfattningen... MVH Andreas...
 

Jonkan

Medlem
1 jan 2000
36
0
1
Luleå
Har en 04:as 600, skillnaderna på 04 och 05 är väl att dom inte finns i 700, tror att både 600 och 800 har DET (Detonation ? ?) 05, 04a så har bara 700 och 800 de. 04 var det inte då inte elstart standard, vet inte riktigt till 05. Att köra så är dom mycket trevliga, alldeles tillräckligt att åka med. Dom tål väl så mycket som en lång maskin borde tåla, man märker ju av att den inte är kort men nog GÅR det att köra crossbana ifall du måste. Tyvärr så är det lite dålig schimsning i boggien orginal för lite hårdare körning men det är ju lätt fixat. Det enda som har rucklat på min är tempgivaren som la av, men allt som allt så är jag skitnöjd med den.
 

Andreas_H

Välkänd medlem
11 nov 2006
258
0
16
Horrsjön
okej tack för mycket bra fakta. men nu blev jag å undra va .D.E.T. står för =) så i fall någon vet så kan ni gärna förklara det här =). mvh Andreas...
 

Jonkan

Medlem
1 jan 2000
36
0
1
Luleå
Kollade upp och D.E.T står för Detonation Elemination Technology. Som jag förstår det så betyder det att det sänker motorns varv och prestanda när något är fel.