Switchback 600 06-07 alt Crossfire 06-07

Mack

Välkänd medlem
20 jul 2007
260
0
16
Sundsvall
Som rubriken låter söker jag en fin crossover av dessa märken. Har provat mig less på skotrar och tycker att dessa skotrar passar mig i både körstil och pris.

Söker en fräsch, välhållen maskin som har back. Gärna 44:as matta eller liknande. Någon som har något intressant får gärna skicka pm
 

mattstar

Välkänd medlem
13 sept 2010
509
0
16
Östersund
Jag har en SKS (Switchback) som kanske blir till salu som är väldigt påkostade och nyrenoverad, styrhöjjare höjd dyna mm. Men är ju edge chassit så kanske inte intressant då?

Mvh
 

Mack

Välkänd medlem
20 jul 2007
260
0
16
Sundsvall
Allt (nästan) är av intresse om priset är det rätta!!! Men lite mer info om skotern och jag kanske blir intresserad!
 

mattstar

Välkänd medlem
13 sept 2010
509
0
16
Östersund
Jag har ju lagt upp lite på forumet här på vad som är gjort och vad jag gjort under sesången här! http://forum.snowmobile.se/showthread.php?49302-Före-amp-efter-Polaris-SKS-2003-(Med-små-medel-gör-en-äldre-skoter-så-mycket-roligare)

Är ju inte helt säker på vad jag ska göra så kommer inte slumpa ivägen så skulle du va intresserad så får du lägga bud, för jag är igentligen ganska dum om jag säljer för kommer inte få mer skoter för dessa pengar samt att jag har kostat på den så mycket samt att den nu går så bra och är i rikigt bra skick mm!

Det sitter ju även ny vattenpump, rem och cylindrar iden då lagret på v pumpen skar i vintras så den värmenöp:)

Kolla och hör av dig om du har mer frågor och funderingar:)
 

Mack

Välkänd medlem
20 jul 2007
260
0
16
Sundsvall
Ja det är det där med back på -06:eek:r! Men lite info om maskinen skulle vara bra. Mil, allmänt skick, pris osv...?
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
ca 700mil, nya styrstål, styrhöjare, m7 drevning, handtagsskydd, nån repa i huv men inget farligt.