Switcback VS Rmk

Fire_Dude

Välkänd medlem
26 mar 2007
434
0
16
Glommersträsk
Jaha, då var man på blocket och härjade. Försöker hitta mig en rmk 600 06-08 för runt 60 men de är verkligen dåligt om dom. Finns bara en enda.

Så då är min fråga om man skulle ha köpt sig en switchback 600 -06, Slänga på en fetare matta så har man ju i princip en rmk.

Men då undrar ja hur likt de skulle bli rmkn, Är väl samma chassie framtill men tunneln är annan? Säkert bredare framvagn på SWBn. Samt att 06 har ju polaris ställbart styre.

Hur blir det körmässigt? Kan man säga att man åker runt på samma maskin?

Hoppas nån där ute har svar på iaf nån fråga :)
 

qvisten

Välkänd medlem
10 feb 2009
268
0
16
06ans swb är en 151" rmk men med 144" boggie, bredare framvagn, lite smalare skidor och bättre stötdämpare
 

Fire_Dude

Välkänd medlem
26 mar 2007
434
0
16
Glommersträsk
Okej, det förklara varför tunneln ser så lång ut :)

Bara jag som hatar att när man inte har pengar så finns alla skotrarna man vill ha på blocket, och sen när man har pengar så finns de int en enda..
 

qvisten

Välkänd medlem
10 feb 2009
268
0
16
Haha jo så är det alltid :p

jo dom ser lite konstiga ut i originalutförande, men förlängda ser dom lite mer proportionerliga ut
min:
 

qvisten

Välkänd medlem
10 feb 2009
268
0
16
det är en serie IV matta och förlängare från trackusa, förlängare, matta, frakt, tull och moms gick på ca 6000kr då jag köpte det men då var dollarn lite lägre men jag rekommenderar verkligen tracksusa riktigt bra att ha att göra med