Sundsvall Raceway Wintergames 2012

Hurricane

Välkänd medlem
11 nov 2011
700
0
16
Västernorrland
Sv: Sundsvall Raceway Wintergames 2012 - 28 Jan

Ett kul arangemang för de som gillar Snöskoter :) ..

Sundsvall Raceway Wintergames 2012

28 Januari kör vi vinterns höjdpunk ! Med provkörning av marknadens all märken .

Testa din skoter med tidtagning och start gran .

Uppvisning av dom världskända RuffRiders !! , vetranskotrar mm mm .

http://wp.ruffriders.se/

Välkommen önskar SHRA Sundsvall , Sättna raceway

http://www.shrasundsvall.se/web/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=5&Itemid=76

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Helt helt fel datum för detta! Jag bor precis nedanför banan, men befinner mig i Jorm just den helgen! =/

Hurricane

Välkänd medlem
11 nov 2011
700
0
16
Västernorrland
Okej .
Vart väldigt fundersam där , har fått det bekräfftat nu också att det är rätt datum , vore ju pyrt att skriva fel hmmm .

Gott Nytt År i alla fall då

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
36
Fåker
Hade tänkt att köra från Matfors upp på detta event. Några som är sugna? Isåfall träffas vi klockan 09.00 på statoilmacken i Vattjom.

widetrak

Välkänd medlem
12 nov 2007
1.141
10
38
Kovland
Har arrangören tänkt köra upp och markera nån "led" från Nora/Västansjö? Annars är det ju inte långt att åka på vägen/dikena heller men det vore nog klokt av arrangören att "stämma i bäcken".

bonkasen

Aktiv medlem
9 feb 2010
60
0
6
timrå
vi är några stycken som ska åka upp nu i helgen till västansjö och kika om de är nå spår :D om de inte är nå så får man vell kanske ta och fixa de :D

Hurricane

Välkänd medlem
11 nov 2011
700
0
16
Västernorrland
Mig vetligt så skall det ordnas med snittslad led upp till Arrangemanget från befintlig skoterled .
Tanken är ju att man skall kunna köra snö skoter dit ! .

Tror det skall vara från Nora , kan kolla upp det med ett bättree svar under helgen här .

Hinken78

Välkänd medlem
25 nov 2007
210
0
16
Sundsvall
Jag åkte från norasjön upp till vägen som går till sättna. Är ingen lång sträcka från sjön upp till bilvägen. Sista biten får man kanske åka efter bilvägen men det är ju bara några 100meter så det kvittar ju.

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk