Summit xrs 2010..

twister

Välkänd medlem
15 okt 2006
2.506
5
38
Östersund
Tja!


Dom har 1st summit x 800 -2010 på motorhuset i östersund annars ! :) Men det kanske är lite väl långt att åka för dig ?
 
4

426H

Men det kanske är lite väl långt att åka för dig ?
Dom släpper den säkert billigt eftersom det år pansarskare i hela jämtland. Lägg ett bud på 128' fraktad till harads. Kan ju inte bli värre än nej.
 
E

ejwbegysv

Görans motor i mora hade en xrs summit i visningshallen igår iaf!
 

twister

Välkänd medlem
15 okt 2006
2.506
5
38
Östersund
nu har jag snackat med dom i ö-sund.. fanns inga xrs summit, dom hade varit slut länge sa dom.. nån som har nått fler förslag vars jag kan hitta en ? :(
Tja!

Jag skrev att dom hade en summit X ! inte xrs !! Tänkte att du kanskek unde ta en sådan istället eftersom xrs var så svår att fåtag på ! :)
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Har du kollat med Gällivare motor och maskin?

Om du inte måste ha en lång men fortfarande vill köra Ski-Doo så kanske en Renegade Back-Country 800R är ett altenativ. Min kompis har köpt en sådan och den går jävligt bra, faktiskt en av få Ski-doo jag skulle kunna tänka mig att ha. :)
 

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
Tja!

Jag skrev att dom hade en summit X ! inte xrs !! Tänkte att du kanskek unde ta en sådan istället eftersom xrs var så svår att fåtag på ! :)
aaha, missa de.. näe, summit x är för lång för min typ av körning..

Har du kollat med Gällivare motor och maskin?

Om du inte måste ha en lång men fortfarande vill köra Ski-Doo så kanske en Renegade Back-Country 800R är ett altenativ. Min kompis har köpt en sådan och den går jävligt bra, faktiskt en av få Ski-doo jag skulle kunna tänka mig att ha. :)
Japp har kollat med dom..

Nja, vill ha en lång maskin.. kör 99% opårat..

Jag tror Jocke vet vad han söker.

Summit is the shit!! ;)
Japp, ska ha en summit xrs -10a, annars väntar jag till hösten å köper freeriden.. : P