Burken ger ingenting och retar bara upp folk. Tycker du att det är värt det nu när det bara är negativ press om snöskoteråkning?men kommer nog bara själv köra med Aaen burk
Skippa pipa behövs inte dyr peng för liten effekt![]()
Burken ger ingenting och retar bara upp folk. Tycker du att det är värt det nu när det bara är negativ press om snöskoteråkning?men kommer nog bara själv köra med Aaen burk
Skippa pipa behövs inte dyr peng för liten effekt![]()
Många här på forumet är nöjd med Diablo kittet men samma för mej med min Freeride så fungerade det inge bra. sämre än original tyvär. Sålde kittet vidare och han är nöjd ???En polare hade Diablokit på sin 12as freeride, han var väldigt missnöjd.
Stefan på Tords är sjukt duktig på sånt där.
Var och provkörde en Demo skoter med en aaen burk på.. lät knappt nån skillnad föräns man var på högvarv. och då inte såpass högt att man fick ont i öronen..Burken ger ingenting och retar bara upp folk. Tycker du att det är värt det nu när det bara är negativ press om snöskoteråkning?
Du är väl medveten om att en skrikburk inte låter så illa för föraren.Var och provkörde en Demo skoter med en aaen burk på.. lät knappt nån skillnad föräns man var på högvarv. och då inte såpass högt att man fick ont i öronen..
hade jag velat ha någon skrikburk hade jag köpt en tikka wild sound..... är inte så mycket för skrikbukar men den lätt lite vassare på fullgas högre varv med aaen burken
Och därmed säger jag inte att hans grejjer är dåliga men för min kör stil fick jag det inte att fungera.
Smaken är som baken! vissa kör ju till och med polaris haha.
Men Christian gjorde allt han kunde och lite till. fick nya helixar å fjädrar gratis men inget avhjälpte problemet så jag är mer än nöjd med hans service men inte nöjd med resultatet tyvär...
Körde med ett sånt på min -13.Någon här som kör med DJ:s kit?
vad innefattar ett sånt kit? ramper etc.. och vad för vikt körde du?Körde med ett sånt på min -13.
Funkade fint.
Har dock inget annat än org. att jämföra med.
Ne låter ju knappt nå mer alls...Var och provkörde en Demo skoter med en aaen burk på.. lät knappt nån skillnad föräns man var på högvarv. och då inte såpass högt att man fick ont i öronen..
Ne inte om du frågar mej.så om man kör mycket trädkörning ska man inte satsa på diablos kit?
vad kör du för setup nu då?
Det är väl det där som begåvningsreserven kallar "skönt ljud"Ne låter ju knappt nå mer alls...
[video]https://www.youtube.com/watch?v=XfzXk0YGyaQ[/video]
Vad kör du med för grejjer i variatorerna då? Har nyligt köpt en team sekundär från en 11s RS som ska monteras på boondockern framöver, vet dock inte riktigt vad jag ska köra med för helix å fjäder... Några bra tips?Ne inte om du frågar mej.
Jag kör nu Team Tied så det är inte mycket till referens för er som inte kör team.
Då gissar jag det är en tss04 och inte en TIED sekundär?Vad kör du med för grejjer i variatorerna då? Har nyligt köpt en team sekundär från en 11s RS som ska monteras på boondockern framöver, vet dock inte riktigt vad jag ska köra med för helix å fjäder... Några bra tips?