Styrhöjare Mallar

Quadili

Välkänd medlem
28 sept 2008
282
0
16
Bredbyn
Tjena, jag undrar om någon har nån mall till en styrhöjare, eller om någon vet hur man gör så är det ännu bättre? ;) Här lite info om styret:

Bredd = 73 cm. Kan med fördel monteras på: ARCTIC CAT: Prowler, EXTspecial, Wildcat, ThunderCAT LYNX: Cobra, Endurlo, GLS, Thundercat POLARIS: Alla Indy -modeller, m fl.
Någon som vet? Skulle avra väldigt tacksam. :ciao:
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Hur tjockt är ditt styre? Om du har ett fatbar så tar du modell nr 1 om du har standard styre så tar du modell nr 2.
Den enda skillnaden mellan 1an och tvåan är att 1ans övre hål (där styret ska sitta) är 28,6mm och 2an har 22,5mm stort hål

EDIT: På modell nr2 så är det ett fel, på punkt nr 1 ska det stå "Burr hullorna 22,5 ock 22,5" Inte 28,6 och 22,5

28,6mm och 22,5 ska det vara om du har fatbar styre
 

Quadili

Välkänd medlem
28 sept 2008
282
0
16
Bredbyn
Hur tjockt är ditt styre? Om du har ett fatbar så tar du modell nr 1 om du har standard styre så tar du modell nr 2.
Den enda skillnaden mellan 1an och tvåan är att 1ans övre hål (där styret ska sitta) är 28,6mm och 2an har 22,5mm stort hål
Jag har ingen aning om hur tjockt det är, har nyss beställt det. :D
 

Quadili

Välkänd medlem
28 sept 2008
282
0
16
Bredbyn
Det där är ett 22 mm styre! Det är ganska viktigt att kolla upp vilken tjocklek det är på styre man ska köpa! Om man också ska köpa en styrhöjare och inte veta vad man har för styre så! :)

Ha de!
Men nu köpte ju inte jag någon styrhöjare utan tänkte göra en. :aetsch: Men tack iaf!