Styre , Var kan man köpa sånna här styren... ?

Moore

Välkänd medlem
25 okt 2005
142
0
6
34
Kalix
lite mysko :D SKulle just in på forumet för att fråga om var man köper ett ungefär sånt styre, tror det är ett fly freestyle eller vad dom heter, funnits på mtnprod men finns tydligen inte kvar :S nån som vet då ?
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Var in på DUELLS hemsida.....
..men de har inga sånna här styren alls !

:mad:

Fabrikatet är inte det viktiga utan snarare att jag hittar just den här "typen" av styre.

Fler förslag på var jag kan hitta ? :confused:
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Duells borde väl kunna ta hem från USA ändå om de ändå handlar med Fly ?
Kollat med dem ?
Säkert tar det sin tid men den som väntar på något gott.....
 
Senast redigerad av en moderator:

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Tänkte väcka den här tråden igen, jag undrar nämligen samma sak...

Hur gick det med styret "2stroke"?
Jag skulle behöva ett liknande nu först till crossen, och sen till vintern ett till skotern.
Måste vara uppåt 15 - 16cm högt och inte så bakåtvinklat.
 
R

Robin

Tänkte väcka den här tråden igen, jag undrar nämligen samma sak...

Hur gick det med styret "2stroke"?
Jag skulle behöva ett liknande nu först till crossen, och sen till vintern ett till skotern.
Måste vara uppåt 15 - 16cm högt och inte så bakåtvinklat.
ring duells, dom har ju inte allt ute på nätet som dom tar in osv...
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Styren........

Tänkte väcka den här tråden igen, jag undrar nämligen samma sak...

Hur gick det med styret 2stroke ?

Jag skulle behöva ett liknande nu först till crossen, och sen till vintern ett till skotern.
Måste vara uppåt 15 - 16cm högt och inte så bakåtvinklat.
Bra henkew att du väcker tråden ! ;)

Tjaaa, jag måste ju erkänna att jag inte direkt har jagat något styre med ljus och lykta nu under sommaren, men tycker ändå att det borde finnas några olika märken och importörer av styren att välja på !

Jag vet av en väldans massa folk som är ganska så irriterade på alla dessa raka styren med groteska styrhöjare under, då de lätt slår i hjälmen eller hjälmskärmen i styret då de kör och undrar om det inte går att få tag på denna typ av styren som är ganska höga men ändå med centrumet djupt ner.

men tyvärr så verkar responsen vara dålig här på Forumet... :confused:

Är de inga fler här på Leden som tycker att deras raka styren med styrhöjare är i vägen i bland under körning ?


Alla TIPS är bra !

:)



.
 

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Vadå finns inte det där styret på deras hemsida? jag ser ett som liknar de och heter likadant för 995 kr ^^ måste ju vara de.. så enligt mig finns de på deras hemsida.
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Det är ett Fly Freeridestyre. www.duells.se säljer via återförsäljare Fly och de borde kunna ta hem ett Freeridestyre : )
Ett freeride fick det bli, det kändes rätt lämpligt.
Jag knep förmodligen Ö-viks sista tidigare idag, så ni som bor häromkring får leta på annat håll...

Nu gäller det bara att fräsa till några schyssta styrfästen, så man får fast det också!