Stora skoterfilmtråden

Error^

Välkänd medlem
5 nov 2007
366
0
16
www.pixbox.se
Som citat lyder, Här kan vi diskutera och rekomendera och ge omdöme till skoterfilmer som du har sett och vad du tyckte om filmen osv..
 

Error^

Välkänd medlem
5 nov 2007
366
0
16
www.pixbox.se
Sv: Stora filmtråden

Börjar väl då, håller på att laddar hem icebounder 2 just nu, hoppas den är lika bra som första filmen dom gjort för den är bland dom bättre amatörfilmerna tycker jag blandat körning och bra redigering och bra låtval
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Jag gillar Mountain Mod Mania, Thunderstruck och Boondockers filmerna. Helt klart sevärda!

Sen som amatör film får man väl rekomendera sista Norrlands filmen, 2005 tror jag de är. Bra för å vara amatörfilm :)
 

Error^

Välkänd medlem
5 nov 2007
366
0
16
www.pixbox.se
har sett icebounder 2 nu och kan starkt rekomendera den riktigt rolig film :) mycket varierande åkning och en hel del roliga crasher
 

Sundin

Medlem
5 jan 2006
42
0
1
Tobe - Ash, a state of snow är mycket bra och en av de finaste filmerna jag har sett. Rekommenderas starkt!
 

oliverandersson

Välkänd medlem
14 jun 2009
2.100
1
36
örnsköldsvik
Jag rekomenderar starkt R.O.C.K The Dream. Den bästa filmen jag sett på väldigt väldigt länge!!
måste hålla med helt underbar åkning i filmen!

har sett den jag med den va fan bättre än nya slednecks
tycker nästan slednecks har blivit överskattad, deras bästa filmer är ju lätt dom första:) men fler än jag som sett rr5 ? tycker själv den var mycket bra:) sen var det kul att det inte var lika mycket bodin som i 4:an :bigsmile:
 

oliverandersson

Välkänd medlem
14 jun 2009
2.100
1
36
örnsköldsvik
tackar :beer:
fattade inte att den hette Riders Of Cold Kingdom.


sett back to the roops nu, bra film.

Nu blir det 45Dn efter de blir det R.O.C.K och efter de om ja hinner blir det frosty demons :pop2:
frosty deomons 2009 ? såg den här om dan och tyckter dem var skit bra:) man blir så grymt sugen på att fara ut och leka i pudret när man ser första klippet:)
 

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
frosty deomons 2009 ? såg den här om dan och tyckter dem var skit bra:) man blir så grymt sugen på att fara ut och leka i pudret när man ser första klippet:)
hitta en som hette frosty_demons_rock_it, men ja fick den inte å funka.
såg 2009 fö ett tag sedan, tycker den va jävlit bra