stadion cross Bruksvallen kalix

koksverk

Medlem
23 jan 2006
26
0
1
ja då var det avgjort och Tapio vann killen är nog världens bästa jisses amalia så säker :)
 

Moore

Välkänd medlem
25 okt 2005
142
0
6
34
Kalix
Härligt vurpa av killen där som fick skotern över sig iaf :D

Tyckte emil öhman var kung ikväll, vilken uppkörning i ett av heaten från sista till andra plats

Och kan inte påstå att jag gillar 10 stk i finalen, blev så grötigt så johan johansson hade förlorat finalen direkt i starten imo :S
hmpf, damklassen.. vad säger man om den ? ;E Lite skämmig hon som kom sist var, min syrra skulle kört bättre..
 

fusionären

Välkänd medlem
4 dec 2005
752
0
16
Billsta, Örnsköldsvik
Moore skrev:
Härligt vurpa av killen där som fick skotern över sig iaf :D

Tyckte emil öhman var kung ikväll, vilken uppkörning i ett av heaten från sista till andra plats

Och kan inte påstå att jag gillar 10 stk i finalen, blev så grötigt så johan johansson hade förlorat finalen direkt i starten imo :S
hmpf, damklassen.. vad säger man om den ? ;E Lite skämmig hon som kom sist var, min syrra skulle kört bättre..

Även om du tycker att hon i damklassen var skämmig, så tycker jag att hon är
modigast av alla som vågar ställa upp. Hon kommer säkert också med sin medverkan
få fler unga tjejer att prova på sporten.

Dessutom så tror jag med säkerhet att hon kommer bättra sig, om hon fortsätter.

Hejja på!
 

koksverk

Medlem
23 jan 2006
26
0
1
tjejer

skratt ja hon var ju inte så där jätte rask ,men jag tycker ändå att det är roligt att även tjejerna hittat in bakom styret :) ..det som var tragiskt var ju att flagg vakten inte kunde räkna förarna var ju skit less honnom inte roligt att få köra både ett och två varv mer än dom skulle bara för att snubben stod och sov :mad: ...men var det nån som såg fyllot som stod och vinglade i 3 timmar på start plattan?!?! tapio fick putta bort honnom från sin skoter i finalen när gubben stod och sparkade in sand/snö i boggien på tapios skoter !!!! helt otroligt ??....ja emil öhman är ju såååå otroligt bra en fröjd för ögat att se honnom köra ....på tal om Johan johansson....inte för att vara elak men sanningen är nog att killen låtit näsan peka nog så rakt upp sen förra årets seger när han ser att han inte har en suck så bryter han presiiiiis som han gjorde sist i Nyborg när han insåg att han inte kommer hinna upp "sunk" från Töre tror nog att om Johan Johansson och tapio körde 10 heat mot varandra så skulle tapio vinna 9 av 10 ...helt övertygad