Stänklapp Slash

Drago

Semi PRO sledder
13 feb 2018
226
42
28
Ett alternativ är att köpa från ej slash som du kapar av i nederkant, men du behöver då även köpa plasten för baklyset som är en separat del.29782
 
Last edited:

surl

Aktiv medlem
31 jan 2015
81
9
8
Läste på något US-forum att någon satt dit "ej slash" och tyckte att den var för smal och inte gav så mycket.
Hade en rmk lapp liggande som jag klippte upp och värmepistol fixade och fick tempen att gå ner ända till 34C i slask.
Tror att det är viktigt att lappen förlänger tunneln så sprutet från isrivare studsar där.
29781
 

Iggesota

Välkänd medlem
26 jan 2010
244
1
18
Iggesund
Upplever du att 146an vill går varm? Funderar själv på hur den kommer att fungera om man skulle börja dra lite grejjer med den.. Om den kommer att protestera fullständigt..
 

sledman

Välkänd medlem
19 sept 2004
309
1
18
Vi får se vad jag hittar på.
Beställd extra kylare med fläkt från McX så man kanske klarar sig utan.
Lämna gärna en recension sen hur det fungerar och vilka temperaturer du ligger på vid hårt före. Gärna över installation också.
 

lille man

Välkänd medlem
1 jan 2000
605
4
18
LULEÅ
www.lacken.se
Upplever du att 146an vill går varm? Funderar själv på hur den kommer att fungera om man skulle börja dra lite grejjer med den.. Om den kommer att protestera fullständigt..
Har beställt skotern så det blir en -23 så jag har ingen aning ännu men slipper gärna varmgång om jag kan förebygga det.