Sport

Marcus

Medlem
1 jan 2000
34
0
1
har en phazer 500 -99 nu men har tröttnat på att leka i skogen och vill ha något med lite mer drag i .. får inte kosta mer än 20-25 tusen .. nån som har något bra förslag .. han funderat på indy 800 är det något ?
 
L

Lill Mekanikern

Själv har jag en Phazer 500 -00 och är SVINIGT less på den.. Söker också en ny skoter men för kanske 30 k kom gärna med mkt förslag, huvudsaken är väl driftsäkerhet.
Men jag vette f*n finns Indy 800?
 
D

DVD

Storm dvs? Tror du verkligen att du ska hoppa på en riktig best som är biffig och tung, efter du har kört en phazer ? :)
Stormen funkar väll, men det är vissa årsm man bör akta sig för kommer inte ihåg vilka, men jag tror bestämt att 750'n tuggade kolvar
 

RMK

Medlem
1 jan 2000
46
0
1
de är en xlt du ska ha!! tycker en polaris xlt sp -95 borde du kunna hitta för dom pengarna, går mycket bra, lagom motor, grymt bra dämpning, och relativt billig...

//RMK
 
L

Lill Mekanikern

Nej FÖR F*N inte nå 3x3 dunder klump :p En kompis har en sån och jag gillar den inte så där super så.. Mer förslag!! :)
 
J

JIMMY

va F*N tror inte grabben vill ha en ##### artic heller!! han ville ju köra skoter , inte meka!!!
 

Robert

Medlem
1 jan 2000
36
0
1
(Fattar inte att alla tror att arctic racklar.. jag har en och har kört 200 mil och har gått som en dröm hela tiden.. inte en minut mek.:))

Köp ingen storm med fuji eller hur de nu stavas.. dom tuggar kolvar å lite annat.. men du kan köpa en xc 500 -98 eller liknande..
 

Marcus

Medlem
1 jan 2000
34
0
1
ja att hoppa på en sån blir inga problem eftersom jag åkt thundercat ett tag oxå .. vet iof inte hur stor skillnad det är på dom ... det var en storm 800 jag menade -94
 
D

DVD

marcus, tänk på att T-kissen är överskattad, Men ditt skoter ska väll baseras på hur du kör och vart du vill köra. en mach z : Relativ billig, Jävligt mkt att köra med, dock inget att leka med i snön, Stormen: I princip samma sak, dock mer meck, Tkissen:SKRUVA SKRUVA SKUVA, du kanske tror att du är värst då du sitter på en 1000cc katt, men icket mach zan leker bort dig. Rave: ##### bra klipp i motorn, du kan leka och du kan bränna på isar o leder,
lycka till med köpet
 

Marcus

Medlem
1 jan 2000
34
0
1
nej jag har inte sagt att man var värst .. vill bara säga för att man åker 500 nu så behöver man inte alltid gjort det eller?
 

indy_sport88

Medlem
12 mar 2006
26
0
1
Västerbotten
Robert skrev:
(Fattar inte att alla tror att arctic racklar.. jag har en och har kört 200 mil och har gått som en dröm hela tiden.. inte en minut mek.:))

Köp ingen storm med fuji eller hur de nu stavas.. dom tuggar kolvar å lite annat.. men du kan köpa en xc 500 -98 eller liknande..
Min indy sport har snart gått 150 väldigt tuktade mil , aldrig bytt stift på 3 år osv å ja drar ifrån dom flesta 440 :p
 

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
HAHAHAHAH först sätter du dit nån som snackar skit om ett märke sen snackar du skit om ett märke själv smart grabb!!

Robert skrev:
(Fattar inte att alla tror att arctic racklar.. jag har en och har kört 200 mil och har gått som en dröm hela tiden.. inte en minut mek.:))

Köp ingen storm med fuji eller hur de nu stavas.. dom tuggar kolvar å lite annat.. men du kan köpa en xc 500 -98 eller liknande..
 

jockefors

Välkänd medlem
1 jan 2000
222
0
16
Norsjö
hej ..
lätt det finns bara några bra skotrar för runt 30 000
tex
skidoo summit 97 har bättre boggie än 96 valfritt med 670 eller 583a
lynx g-typ 670 eller 600/583 eller en Gammal cobra 670/583 96a

polaris xc 600 eller 700 gärna förlängd till 345
finns ochså Rmk 600/700


till sist artic cat..
zl 6/700 med förgásare
powder 6/700 med förgasare

gammla artic är jag lite skeptisk till,där jag bor e det inte många som kör dom pga att dom kunde rackla rätt rejält speciellt dom gammla

Obs Jag har inte med en 3cyl skoter ...å jag vet varför=)
 
Last edited: