Sommartid!

• Trådskapare Deleted member 9532
  • Startdatum
D

Deleted member 9532

Nu när Sverige kliver över till ljusare tider och snön börjar smälta bort, hur går det då för Snowmobiles forum?
Brukar det dö ut helt under sommartid, eller är lite samma verkstad som pågår dygnet runt, året runt?

Skoterpojken_Norr

Aktiv medlem
22 nov 2007
72
0
6
eller för dom som inte börjar tappa snö nu utan bara får mer :)

har snöat för fullt i 3 dagar nu så här håller det nog sig ett tag

E

ejwbegysv

Visst minskar det lite under sommaren för att sedan explodera vid första snön :)

Men denna vinter blir nog lång i vissa delar av landet om inget radikalt händer... Mitt rekord än så länge är 17:e Juni och då körde vi på snö hela vägen + pimplade... men det var väll en 10 år sedan :)

B

Biosteel

hos oss snöar det för tredje dagen i rad nu :) *lycklig* ;)

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
sitter i kalix nu.
är i princip nada snö här ju......
däremot hemma i boden är det inga problem att köra och far man upp till harads så är det jävligt mycket snö....

D

Deleted member 9532

Det snöar i Sthlm också... Till vilken mening? Man blir ju bara blöt om skorna när man ska till den fullproppade bussjäveln för att ta sig till plugget!

REDKEN

Välkänd medlem
1 sept 2007
132
0
16
nja.. verkar ju inte direkt dö av!
Kolla längst ner på forumsidan när du är inloggad.. flest uppkopplade sammtidigt var 16/6-07.. nåt på 700st!
:beer:

R

Robin

Det är väl nästan våren och hösten som folk är mest aktiva? då det ska skruvas eller servas och kommer upp 10000trådar om exakt samma sak som de frågades om för ett år sedan ;)

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
av nån anledning så brukar jag bara vara någoöunda aktiv här på vintrarna... är alldrig inne på forumet på sommarn, fråga mig inte varför :)