Snyggaste skotern.

  • Trådskapare Snabbast av alla!
  • Startdatum

Mordecaien

Välkänd medlem
28 jan 2006
376
0
16
Kramfors
SX Viper med svart/röda färgsättningen



och

Eldkisse Äffschu med svart/röd färgsättning



Det där är delad förstaplats, för de har två hel olika typer av utseende. Älskar utseendet på dem båda, men då det kommer till att köra är fyrtakt... underbart.
 

Stig Larsson

Välkänd medlem
27 okt 2006
2.886
2
36
Arvidsjaur
www.assf.se
SRX 440 -80 Svart med guldfärgat chassie (tror det var 80ian som hade den färgsättningen).
I övrigt grymt brutalt utseende, fanns inget på den tiden som kunde mäta sig designmässigt med denna skapelse.
 

GLS

Välkänd medlem
13 dec 2005
572
0
16
SRX 440 -80 Svart med guldfärgat chassie (tror det var 80ian som hade den färgsättningen).
I övrigt grymt brutalt utseende, fanns inget på den tiden som kunde mäta sig designmässigt med denna skapelse.
Nähä, smaken är som baken men srx:en liknar et:n alldeles för mycket och den var inte snygg. Då tycker jag v-max som kom -83 är många gånger snyggare. Blizzard 9500 från -80 (gul/svart huv) ser betydligt läckrare ut och glöm inte heller Kawasaki Interceptor 550!

Gillar även de klassiska Indy-huvarna på Polaris. Jäkligt lyckade och det var nog därför de hängde med så länge.

Lynx Enduro RER -02 (med svarta huven) är nog Lynx mest lyckade design. Ski-doo Rev är också jäkligt snygg. Nya Rev XP har jag inte lyckats ta till mig riktigt ännu, den är liksom mer frän än snygg.
 

jocke_91

Välkänd medlem
12 feb 2008
499
0
16
Nyland
Jag tycker ski-doos nyaste schasie är det snyggast som kommit ut just nu, dom har det perfekta stuket.;)