Snygga skoter kläder?

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
ser att du bor i sundsvall så jag tkr att du ska åka in på terrängmaskiner där säljer dom blandannat ett grymt snyggt monster energy ställ.dom har ett stort utbud av snygga skoterkläder där.
Vem tusan köper ett energi-dryck ställ frivilligt?
Känns lite billigt/småbarnfasoner.
Lite "energi-dryck är så ***** ballt asså, jag blir värsta onaturlig cool och stark, dessutom kan jag gymma myyyycket längre". (Attans, det är 16 års gräns på gym!)
Jag skulle nog inte kunna hålla mig för skratt om jag såg en kille fara runt med ett redbull/monster energy/burn ställ.

Jag skulle dock sätta på mig ett sådant ställ om jag var sponsrad, då är man ganska tvungen trots allt.

För övrigt så åker jag i en snowboardjacka och ett par columbia byxor, har inget med skoter att göra, men det fungerar minst lika bra.

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Hahaha jag skulle oxå vägra sätta på mig ett energidrycks skoterställ men å andra sidan så är smaken som baken :bootyshake:. Till topic igen ridestore har lite annorlunda kläder, Oakley har några roliga skoterkläder själv köpte jag Shift byxor från ridestore. Riktigt snygga byxor till pissbilliga priser.

R

Robin

Finns inget mer barnsligare än denna Monster osvosv vad nu alla drycker heter.
Jag klassar det i samma stil som den här pokekmon grejen som var för flera år sedan.

Fick hem mitt ToBe ställ för inte så länge sedan och har fått använda den några turer nu och är helt klart nöjd, känns gedigen och tät trotts att grejerna är rätt tunna och lätta, men har aldrig hitills kör med annat än underställ under och det håller värmen fint.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
jag kör me FXR kläder. Grymt sköna, har aldrig frysit i dom. Och skönt när man kan ta bort inner jackan på våren då de e varmt ute.

Peter..

Välkänd medlem
1 jan 2008
268
0
16
S-svall
Jag köpte mitt Rukka ställ på Backmarks i Gärde och är väldigt nöjd med det.. Ligger mittemot bussgaraget.

denTTa

Medlem
7 jan 2009
44
0
1
antnäs
Hej någon som vet vart man kan få tag på några snygga skoter kläder. Vill ej ha tobe eller halvarsson. Tips tack?
Ska typ vara något racing aktigt. Inte bara enkel färgade kläder
MVH Daniel

jag har köpt sledneck camo är as snygg tkr jag svart på ena armen sen kroppen och till andra armen är det vamo gode snyggt tkr jag finns byxor tilloxå:D:beer:

Lynxx

Välkänd medlem
4 mar 2008
196
0
6
Jämtland
Jag har ett halvarsson ställ å jag tycker dom gör snygga kläder. Men annars så tycker jag att lynx kläder(reima) e helt ok, endel ser riktigt bra ut. Men det e nog bara ut å leta på alla möjliga fritidsbutiker och skoterhandlare så te slut hittar du ju det du vill ha.

Niclas2

Välkänd medlem
15 sept 2008
234
0
16
Bumpar tråden nu när folk borde varit ute med nya ställen ett par gånger och kan ge några tips på ett bra ställ... är inne på ett sinisalo blaze men det finns ju fler..

zalsson

Välkänd medlem
9 mar 2006
1.400
1
38
Gällivare
Undrar ifall någon testat eller haft Tobe Divided jackan? är väl förra årets modell, men går ju att få tag på billigt.