Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Är du intresserad av att deltaga?

• Ja

Röster: 156 80,4%
  • Nej

Röster: 38 19,6%

• Totalt antal som röstat
    194
Status
Stängd för vidare inlägg.

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Tack alla ni som var med och gjorde detta till en kanonhelg. Jag hade ett leende på mina läppar konstant under hela helgen. Men man kan inte bli annat än glad när man omger sig av en massa glada själar, som alla delar samma intresse, fantastiskt :loco: Jag ser redan fram emot ett nytt tillfälle :becky:

Mvh/Malin "Lips" Wiik

Engbergarn

Välkänd medlem
18 maj 2008
134
0
6
Östersund
Riktigt roligt med mycket folk där! Visst lederna höll inte länge men jag har sett värre:blink1:
Kvällen på baren va också nice med skoterfilmer och liveband;)
Sitter och längtar till nästa helg nu bara :biggrin1:

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Tack alla ni som var med och gjorde detta till en kanonhelg. Jag hade ett leende på mina läppar konstant under hela helgen. Men man kan inte bli annat än glad när man omger sig av en massa glada själar, som alla delar samma intresse, fantastiskt :loco: Jag ser redan fram emot ett nytt tillfälle :becky:

Mvh/Malin "Lips" Wiik
Nå, körde du sönder någonting denna helg, skoterdödaren? :biggrin1:

JohanL_EFI

Välkänd medlem
13 feb 2009
922
0
16
Örnsköldsvik
Tack Snowmobile Crew för att den blev av !

Kul att få träffa både folk och se vissa snöskotrar i verkligheten.

Men visst finns det väl en del möjligheter till förbättringar också. Ska skriva ihop lite konstruktiv kritik som jag ser det. Måste bara smälta intrycken lite..

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Nu när helgen är avklarad kan jag konstatera att den blev bra!

Jag håller med om att vi kunde ha haft mera körning på den ljusa delen av dagen. De övriga aktiviteterna tycker jag var kanon, lite mera tempo till nästa gång bara.

Jag hade en trevlig helg med massor av härliga människor!

Ni som har synpunkter eller förslag skriv ner dom och läs igenom några gången innan ni skickar in, alla synpunkter/förslag är bra.

Tack alla som kom till träffen och gorde den till vad den blev, nästa träff kan bara bli bättre.:)

AnteNord

Välkänd medlem
1 jan 2000
110
0
6
53
På plats
www.kartman.se
Bugar och bockar för en trevlig helg. Dock kunde det ha varit lite mer snö, fast det kan vi inte påverka. Bara be gudarna om mer till nästa tillfälle...

Ha´de´

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Nå, körde du sönder någonting denna helg, skoterdödaren? :biggrin1:
Tro det eller ej, XP:n är hel ännu :nod: Men visst var jag skrämmande nära att lyckas med både ett och annat vid några tillfällen :shocked:

Hur hade du det?

Mvh/Malin

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Hur hade du det?

Mvh/Malin
Var inte med er detta tillfälle.

Har precis blivit pappa och har lite annat att tänka på.

Men några mil runt om hemma blev det på söndagen.

Nu väntas flera dm snö här kommande dagarna, gissa om man längtar :becky:

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
56
Kalix, Sweden
www.kartman.se
För oss led-tok så hade det kunna vara lite bättre. Snurrade runt på egen hand, hittade lite ledkorrigeringar etc.

En bra idé hade varit att ex. markera olika förslag på rutter på en karta på ex. 15-30 mil långa, olika färg för olika rutt och exempel på ställe att käka / fylla på soppa.

Gärna en viss ledstandard som krav på de föreslagna rutterna då vi lyckades hitta de absolut minst underhållna och smalaste lederna på denna jord.

I övrigt, mycket trevlig grej. Fick några ansikten till de namn som snurrar runt här på forumet.

Får lov att tacka Dick som lånade en hjälm åt mig då jag var så supersmart att lämna min hemma. MÅNGEN TACK, DICK.

Thomas Wärdell

Ny medlem
20 dec 2009
4
0
1
Ås
Jag hade då en kanon helg:nod:.Träffade massor av skoterintresserade goa gubbar/brudar.
Visst håller jag med om att vi har kunnat kört betyligt mer skoter ilag på ett mer strukturerat sett.
Jag mådde lite dåligt under middagen då jag hade tappat bort i stort sett hela mitt gäng.Gjorde mitt bästa för att hitta så bra/brant åkningen som möjligt men pga den täta dimman så höll jag mig i låg zon.väl uppe på toppen ensam...började mitt letande efter mitt gäng.Fann Jonas gäng och ett annat men inte mitt eget:(
Tog då och körde nerför berget i mitt spår i hopp om att finna mina skoter kamrater.Tillslut nere på en myr fann jag ett gäng hårdingar som hörde till min grupp.
oj oj vilken tid ni lagt ner på era moddade turbo maskiner.helt klart impad.
Så till nästa år önskar jag två meter snö minus fem grader och brutal åkning//Thomas Wärdell Snowmobile.

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Lite trist att Mikael Berntsson inte var med så man kunde diskutera lite kring scandinavian freeriders.
Var riktigt trevligt att träffa folk man annars bara ser som avatarer på forumet. Mikael_N , hör av er om ni har nån långtur förbi! :hello:
Hade grym åkning på lördagen i bäckraviner med mycket snö. Hoppas på ett återkommande med mer åkning(/snö).

Bergmann

Välkänd medlem
18 aug 2008
566
0
16
Ånge, Sweden
Jag och min polare kom vid halv 11 tiden på fredagen! På lördag morgon vart vi bara brydd! Skotrar for åt alla olika håll! Så vi åkte ut på egen åkning! Orkade inte hålla på att hitta någon grupp!!! För det verkade så struligt, att hitta någon grupp som passade oss! Så vi for och hittade mitt livs bästa åkning! Hade varit för jävla roligt att sett Thomas å k- len upp för dom branterna! Mycket strul och grejer! Hoppas ni får till bättre grejer till nästa träff!!!! Men var som sakt Mycket roligt att sätta ansikte på rätt många forum namn!!!! Är kvar i åkersjön, så är någon som är sugen på åkning så säg till bara!? Bara så ni vet Så är detta skrivet efter många öl!!!!! På en iPhone!!! Det jag hade viljat på träffen var att åka med Thomas och Dick!!!!

jonke

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.247
5
38
Kramfors
Alla var nog så ivriga,att det blev att man inte kunde vänta,och så for alla.Här hemma har vi fått 30cm ny snö.Så nu är det bara att skotta snö.Hoppas ni har det bra och åker mycke skoter som är kavr i åkersjön.

Thomas Wärdell

Ny medlem
20 dec 2009
4
0
1
Ås
Själv var jag tvungen att åka hem till Östersund för att arbeta.Har inte gjort annat än suktat efter att få åka upp igen för att åka skoters.Vi får styra upp nån klättring ilag fram över.Ha de gott //Thomas.

Status
Stängd för vidare inlägg.