Snowmobileblogg

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Jag sitter och brainstormar lite, skulle en Snowmobile blogg vara av intresse att läsa? Det känns som att bloggar och twitter är grejen nuförtiden... :rolleyes:

Vad säger ni?

/Malin W
 

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Det beror på vilka banor du tänker i?

Vem ska skriva den? Medlemmerna? Redaktionen?

Om redaktionenen ska skriva den, ska den ingå i webbprenumerationen eller ska den vara kostnadsfri?
Ett mer konkret förslag vore lättare att säga sin mening om :)
 

Sledborne

Välkänd medlem
1 okt 2008
1.296
1
16
Umeå/Arjeplog
Gissade på sjöfågel jag med men gjorde lite research och hitta detta :
Twitter är en social nätverkssida samt mikroblogg som möjliggör för användare att uppdatera sin egen mikroblogg samt läsa andras uppdateringar (lokalt betecknade som tweets), vilka består av textbaserade postningar om max 140 tecken.
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Här skall nog inte lämna alla tips, kanske finns andra tidningar som läser detta :aetsch:
Vi skall ju vara först med det bästa och allt det nya:beer:
 
E

ejwbegysv

Långtestbloggen kommer iaf att vara välfylld denna vinter... nu väntar man bara på skotern....
 

simonjonsson

Medlem
15 okt 2009
14
0
1
Jävre
Vad är det för dinosuarier på detta forum? Vevar ni igång era skivspelare också? :laugh: Twitter har ju funnits länge.

Jag tycker att det vore kul med en blogg. Grejen med bloggandet är ju dock att man måste uppdatera den ganska regelbundet, och det är väl där de flesta bloggar faller. Uppdaterar man inte så tappar man intresset att läsa.

De flesta bloggar lever ju på sin kommentarsfunktion. Men eftersom den möjligheten är tanken bakom hela detta forum så kanske en eventuell blogg kan ha lite mer av reportagekänsla hellre än att leva av diskussionen.

Ha det!
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Vad är det för dinosuarier på detta forum? Vevar ni igång era skivspelare också? :laugh: Twitter har ju funnits länge.

Jag tycker att det vore kul med en blogg. Grejen med bloggandet är ju dock att man måste uppdatera den ganska regelbundet, och det är väl där de flesta bloggar faller. Uppdaterar man inte så tappar man intresset att läsa.

De flesta bloggar lever ju på sin kommentarsfunktion. Men eftersom den möjligheten är tanken bakom hela detta forum så kanske en eventuell blogg kan ha lite mer av reportagekänsla hellre än att leva av diskussionen.

Ha det!
Tror också att bloggar och sjöfåglar bara drar fokus från detta fantastiska forum. Kanske lite synd...
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Här skall nog inte lämna alla tips, kanske finns andra tidningar som läser detta :aetsch:
Vi skall ju vara först med det bästa och allt det nya:beer:
Det är sant, men vet inte hur jag ska veta vad ni tycker och tänker annars... Får roa mig med frågestund v 3 kanske :D

Så sant som det är sagt.
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Det är sant, men vet inte hur jag ska veta vad ni tycker och tänker annars... Får roa mig med frågestund v 3 kanske :D

Så sant som det är sagt.
Du får ha en "Lips/Tips hörna" vid baren :)
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Gör en egen "Lips" tråd här istället.

Håll kvar focus på detta fina Forum. :)
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Tack för era åsikter, känns inte som om de borde bli någon succé om man lyssnar på er. Kanske mer vi tjejer som gillar att följa bloggar... :hmmmm:

/Lips