Snowmobile nr3 ute nu!

Har tidningen blivt bättre senaste säsongen?

• Ja!

Röster: 28 77,8%
  • Nej!

Röster: 8 22,2%

• Totalt antal som röstat
    36

jonke

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.247
5
38
Kramfors
jag har inte fått någon tidning i dag.hoppas på att den kommer innan påsk så man har något att gotta sig med.

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.290
1.114
113
Stora Blåsjön
Nu börjar jag bli riktigt sur! Har heller inte fått tidningen idag som jag trodde jag skulle få :(
Men man kanske får den imorgon så blir det en passande reselektyr.

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Nu börjar jag bli riktigt sur! Har heller inte fått tidningen idag som jag trodde jag skulle få :(
Men man kanske får den imorgon så blir det en passande reselektyr.
Jag har fortfarande inte fått förra numret ens trots att prenumerationen är loggad f.r.o.m 20100128 så du ska ändå va nöjd ;)
Har mailat Pressdata iaf, tog lite tid att få svar men de verkar kolla upp det så jag hoppas på att iaf få detta nummer, av det jag tjuvläst från asker så gillar jag iaf den nya luftiga och mer moderna layouten samt att man satsar på att ha "riktiga" bilder, men det har jag iofs redan sagt tidigare :)

jonke

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.247
5
38
Kramfors
Inget i dag heller men men posten kommer på torsdag också.sedan är det helg så jag hoppas man får något att läsa,nu när man är skoterlös.

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
Har nu snabbt läst igenom nya nr och visst är det fina bilder men de tar ju upp två tredjedelar av tidningen men tycke o smak är ju som sagt olika men personligen vill jag ha mer läsning.

Last edited:

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
fick den idag.
mycket snygga foton och bra artiklar men lite få kanske?
Trodde artikeln (som var på webben tidigare) om när vi gick genom isen skulle vara med.

4

426H

Fick den också idag. Kanonbra att ni har så utförliga provköringsrapporter av 11:eek:rna redan i detta nr.

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Har inte kunnat köpa nummer 3 ännu, men en liten grej om nummer 2:
Måste alla bilder se så spejsiga och tillgjorda ut? Oftast mörk bakgrund. Jag gillar det inte i alla fall.
Gärna mer fokus på text än på bilderna!
Tidningen i övrigt är helt ok!

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Fick min idag :) Men tyvärr ligger jag lååångt efter med både snowmobile och snowrider tidningarna.. har fortfarande inte läst dom som kom i december (ja, jag skämms!!!) Men har bliva nu ett tag att man jobbar större delen av den vakna tiden av dygnet å sen däckar man typ när man kommer hem.. Men har ju en 4 dagars helg som kommer nu så jag vet då vad jag ska göra ;) Bara att inhandla en låda cola lr nått å bädda ner sig i sängen hela påsken å läsa :D

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Riktigt kul att ni fick med lite rapporter redan från snowshooten, så man slipper gå och vänta hela sommaren... Gör ju att man blir än mer sugen på nästa säsong!

Två frågor:
Blev det inget SOY i år?
Har ni inte Tikka med i crewet längre?