snow cross!

braap

Välkänd medlem
25 nov 2006
394
0
16
Vad tror ni om tävlingarna i år? kommer det att bli några placeringsförändringar sedan ifjol? :hello:
 

polarisIQ

Välkänd medlem
7 mar 2007
812
0
16
Boden
jag tror att bröderna öhman kommer hamna bra till i vinter, om det är de du menar =) och norrbaggen och stenman kommer slåss mkt i pro stock, och även berggren om han får igång tempot, då blir han farlig!
 

konan

Välkänd medlem
16 sept 2004
1.294
0
16
I Boden där solen alltid ler
Sv: Re: snow cross!

Emil öhman kommer knuffa peter ericsson från tronen
ja det är jag nästan säker på ,det blir nog emil ,viktor s ,peter e.

föresten så gjorde ju igentligen enil det redan ifjol ,om inte strandberg hade kört ihop med emil så höften fick sig en smäll o emil fick då inte köra sm finalen för farbror doktorn o han blev väl 2a trots detta :rock:
 

braap

Välkänd medlem
25 nov 2006
394
0
16
Det kommer iaf att bli roligt att se finalerna imorrn på arctic cat cup :)
 

rhortlund

Aktiv medlem
24 okt 2007
84
0
6
Ä-byn
skule va kul att se, emil ö hade visst dominerat kvalen och viktor stenman kom nog inte till semi ens tror jag,det var synd man vill ju se dom bästa i final, han kanske inte hunnit prova ut grejorna ännu ordentligt
 

kråkan

Välkänd medlem
1 jan 2000
276
0
16
Tror nog Johan Eriksson komar vara med å leka i Stock... Se bara ACC resultaten... Äntligen en riktigt slagkraftig Yamma med i leken!!
 

braap

Välkänd medlem
25 nov 2006
394
0
16
Håller med att nytron gick fårvånandsvärt bra på banan. Synd bara i pro open att både Viktor Stenman och Emil Öhman blev uteslutna. Sen verkade inte allt fungera för Salemark heller som körde fjolårets maskin... :confused: Men i övrigt så blev ju lördagen en bra tävling!