snopro 600 xc

edström

Välkänd medlem
30 mar 2008
162
0
16
älvsbyn
Èn kompis till mig är lite sugen på en 600xc -09 Han tog kontakt med den lokala handlaren och dom sa att det finns flera nya maskiner kvar, och det är ju bra!:)
grejen var bara den att dom inte ville släppa den nå billigare än förra året. 127tkr tror jag listpriset var och han skulle väl få den för 120tkr. Jag tyckte det lät lite mycket för en fjolårsmodell.
Men vad tycker ni? vad kan man betala för en snopro 600xc?
 

MR600SX

Välkänd medlem
22 aug 2009
348
0
16
Luleå
polarn köpte en ny i våras för 95k så pruta på

Tror inte det. Då sålde säljaren med förlust och det tror jag inte de gjorde om det inte var konkursutförsäljng.:hmmmm2:

Det är mycket polare som köper billigt och priserna varierar kraftigt:laugh:
 

MR600SX

Välkänd medlem
22 aug 2009
348
0
16
Luleå
Èn kompis till mig är lite sugen på en 600xc -09 Han tog kontakt med den lokala handlaren och dom sa att det finns flera nya maskiner kvar, och det är ju bra!:)
grejen var bara den att dom inte ville släppa den nå billigare än förra året. 127tkr tror jag listpriset var och han skulle väl få den för 120tkr. Jag tyckte det lät lite mycket för en fjolårsmodell.
Men vad tycker ni? vad kan man betala för en snopro 600xc?
Vad jag fått höra är att Arctic behåller priserna på 2009 i stort sett. Det gör alla andra tillverkare oxå, så det är nog inget konstigt. XC:n är ju även en brutal maskin så varför skall de sänka priset. Tror inte att den är speciellt svårsåld. På banorna så gick den brutalt. Hållbar med bra effekt.

Såg den på plats i Östersund på AC-CUP. Snacka om tokdominans, i alla fall där. :rock:
 

Jontepro

Ny medlem
18 sept 2009
4
0
1
Gällivare
Tror inte det. Då sålde säljaren med förlust och det tror jag inte de gjorde om det inte var konkursutförsäljng.:hmmmm2:

Det är mycket polare som köper billigt och priserna varierar kraftigt:laugh:
Jo fick den för 95k för att den hade gått 10 mil och farsan är lite kompis med säljaren :)