Snopro 440/700 -05

Byrje1

Semi PRO sledder
23 okt 2009
185
0
0
Ume�
Ja då var det dags att göra en intressekoll på monstret då min andra skoter havvererat och är i behov av pengar. Det är som rubriken lyder en snopro 440/700 men ed EFi motor från 05 som är i kanonskick! Vill inte ens börja räkna på hur mycket pengar det är nerlagt på denna skoter...

info:

* Ny 44as matta fullblock (MAX 5 mil)
* Vita C&A
* Teamsekundär
* Speedwerxpipa
* 440 drevning
* Non-slip
* nya insugsgummin
* nya topplockspackningar
* tim/temp/varv räknare.

Finns så sjukt mycket att skriva om denna skoter så tycker ni kan läsa själva om bygget. http://forum.snowmobile.se/showthread.php?41188-Snopro-440-700-one-of-a-kind

Bilderna talar för sig själva, skotern är i kanonskick! :)



Kan bara tilllägga att innan själva bygget började så strippades skotern ner och lämnades in hos IB-svets här i umeå hos en skotertok för kontroll av hela chassiet då 440 maskinerna brukar va ganska sönderkörda... Han fixade allt han tyckte såg dåligt ut så chassiet är kanonfint.

Skicka ett PM eller ring 0738139840 / BJörn
 

Byrje1

Semi PRO sledder
23 okt 2009
185
0
0
Ume�
jo ja har kvar den.

Vet dock inte riktigt vad jag ska ha för den. vill nästan ha kvar den i vinter men ja ska tänka på ett pris.

Vad hade du tänkt dig att ge för den?
 

Byrje1

Semi PRO sledder
23 okt 2009
185
0
0
Ume�
Äru pajas eller? om man kollar lite så var de typ 5 månader sen ja la ut den!! var i behov av pengar då. men de är jag inte nu.

Hahah 35 tusen då får man en hyfsat fräsch 440 för
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
OT: Team-skidoo: Det där är väll inte ett riktigt profesionellt sätt? Du vill inte ge något riktpris, och han bjuder.

Kanske inte det bästa budet du kan få, men absolut inte ett dåligt sommarpris. Hade han bjudit 20 000 kanske jag kunde förstå ett "haha", men inte då han bjuder såpass som han gör, för en icke orginal maskin.

Topic: Bara för att inte vara helt offtopic så bjuder jag 35 500 vilket är ett bra bud det med.
 

Byrje1

Semi PRO sledder
23 okt 2009
185
0
0
Ume�
Okej ett "haha" kanske inte var nödvändigt men då jag inte är i allt för stort behov av pengar så ansåg jag de som ett skambud där av min kommentar.

riktpriset är runt 45000