Snabbaste skotern?

Status
Stängd för vidare inlägg.

DanielPiteå

Välkänd medlem
5 jan 2006
246
0
16
Piteå
asså fan vad trögt du gör en tråd och frågar om någon vet vilken skoter som gjorde på 0-100Km/h? Men du vet jui inte ens själv?men hur vet du tiden da osv,onödigtråd:mad:

Hehe ber om ursäkt att jag startar "tröga" trådar, men min tanke var att vi skulle få spekulera lite i vilken skoter som varit snabbast under dom 7 åren Snowmobile har mätt 0-100KM/H. Sedan på frågan om hur jag vet tiden och att resultatet är i kommande tidning så står det på Startsidan till Skoterleden.net;) !!

MVH
Daniel
 

emmes

Välkänd medlem
1 apr 2006
252
0
16
Joo men du kunde ju iallafall sagt vad du trodde det var för maskin så hadde ju en massa folk börjat säga Nej det är Blablabla eller joo det måste vara Blablabla

osv Tänk på det danne

//Emmes
 

matti

Välkänd medlem
7 aug 2004
1.022
1
16
Långå
www.herjedalen.se
Joo men du kunde ju iallafall sagt vad du trodde det var för maskin så hadde ju en massa folk börjat säga Nej det är Blablabla eller joo det måste vara Blablabla

osv Tänk på det danne

//Emmes
Dööööhh....det var väl det som var meningen med tråden från början....att det skulle vara lite spekulation. Gick knappast att missförstå enligt mitt sett att läsa i varje fall....:rolleyes: Danne VET ju vilken det är....då kan han ju knappast skriva vad han "tror" ;)

/Matti

PS! Jag håller fortfarande på Crossfire 1000 i årets test DS!
 

130fi

Välkänd medlem
1 mar 2007
810
0
16
Drevdagen
Det måste ju vara den maskin vars förare har minst k*k som är absolut snabbast:)

Kan ju säga som så,att jag har inte snabbast maskin,om ni förstår vad jag menar;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.