Snöskoternsdag!

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Hej allesammans!

Tänkte bara säga att jag hoppas att ni söker er till Umeå (ikväll) och Olearys eller Östersund och ToBe chilly circus (lördag). Garanterat blir det riktigt kul! Hoppas vi ses :rock:

Mvh/Malin "lips" Wiik
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Bussen som går härifrån till Boden brukar ta 45 minuters rast i Umeå varje gång vi åker upp eller ner. Dessutom parkerar den vid knuten av O'learys. Tror den kommer att stanna där ikväll också runt kl 19-20 eller så är alla redan hemma på höstlov som jag.
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Åker upp till Östersund imorgon bitti, måste nog packa med en väska kläder ifall man blir sugen att stanna över. Skall bli kul att uppleva nåt mer än pepparkakor och kaffe på skoterns dag :rock:

Ähhh bokade precis Scandic så jag och frun blir kvar till söndag.
 
Last edited:

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Sitter på plats i Östersund redan, Planet Snomobile måste ni bara se:beer:
 

Stig Larsson

Välkänd medlem
27 okt 2006
2.886
2
36
Arvidsjaur
www.assf.se
Här i A-jaur var det otroligt mycket folk ute på "Skotens Dag" under lördagen.
Vi från ASSF var på NTC. Det otroligt många som kom fram och pratade skoter. Även vår bandvagn rönte stort intresse.
Hos Mellanströms Motor hade man anordnat auktion på utgågna kollektioner av Tobe-kläder.
Det var många som gjorde fynd, en del jackor gick för bara 300:-
I morgon söndag är vi hos Mellanströms Motor.

Både gammal och ung trivdes på Skoterns Dag

Blivande bandvagnsförare !
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
tyckte det var ok men dåligt utbud av nyskotrar jäkligt dåligt att inte rushen fanns i varken boden eller luleå.
inte heller någon ski-doo xrs.
 
D

Deleted member 6797

tyckte det var ok men dåligt utbud av nyskotrar jäkligt dåligt att inte rushen fanns i varken boden eller luleå.
inte heller någon ski-doo xrs.

på billaget i piteå sa farsans polare som jobb där att den kommer ut i december:)
 

jonke

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.247
5
38
Kramfors
Nä men får stanna hemma och spara pengar till alla skoterturer som man måste åka på.:)
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Jag håller med er om att utbudet på nya maskiner brukar vara klent, trist!
Själv hade jag fullt upp med kollegorna på annat håll så jag hann inte kika hur handlarna skötte det hela i år.

Kan däremot tala om att det var två lyckade arrangemang både i Umeå och Östersund. Skoterfilmen som visades på ToBe chilly circus var riktigt fräck :rock:

Nu är det bara till att sitta hårt på spargrisen så man har råd att pimpla bensin hela vintern :laugh:

Ha de gott allesammans!

/Lips
 

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Kollegorna ja... Kan det va denna du hade fullt upp med? Han såg ut att behöva en del tillsyn....

 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Jag har lite bilder med men dom behöver godkännas innan jag kan lägga ut dom :bootyshake:
 

Bergmann

Välkänd medlem
18 aug 2008
566
0
16
Ånge, Sweden
Såg fram emot att hitta någon polaris rush men hittade aldrigt någon :S annars så var de riktigt bra! och filmen var kung!